eMAG isi creste businessul prin lansarea propriilor branduri de electronice si electrocasnice: Wink si Star-Light

Retailerul online eMAG a lansat doua branduri proprii: Wink (device-uri mobile si accesorii) si Star-Light (electronice si electrocasnice). Sub brandul Wink, eMAG comercializeaza deja tablete, urmand ca in primul semestru din 2015 sa puna pe piata modele noi din gama mid-high, precum si sapte modele de smartphone-uri.
„Prin produsele comercializate sub brandul Wink dorim ca beneficiile tehnologiei actuale sa devina accesibile unui public cat mai mare. Wink este un brand cool, tineresc, care se adreseaza clientilor pasionati de mobilitate, conectivitate, dar care acorda o importanta sporita investitiei in achizitia produsului. Estimam ca in primul an de la lansare vom vinde 20.000 de tablete Wink si 20.000 de smartphone-uri Wink”, spune George Costache, Director Comercial al Diviziei Marci Proprii eMAG.
Sub brandul propriu Star-Light, eMAG a lansat la finalul lui 2014 produse din gama electrocasnice mici. La inceputul acestui an, a adaugat in portofoliu trei modele de televizoare, urmand ca in urmatoarele luni sa fie lansate sub umbrela aceluiasi brand noi modele de televizoare, echipamente audio, precum si electrocasnice mari.
Mai multe detalii despre noile branduri sunt disponibile la www.wink-zone.com si www.star-light.com

Articolul precedentDOMO Retail va deschide al doilea magazin Pop-Up, la Giurgiu
Articolul următorTransart a inregistrat o crestere de 10% a cifrei de afaceri in 2014
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.