Elena Marin, Parmafood, despre obiectivul fixat pentru brandul La Molisana: 2000 de clienti horeca si 90% dintre lanturile de retail modern

0
319

Pana la finalul acestui an, Parmafood Group Distribution si-a propus sa listeze pastele italienesti din grau dur La Molisana in 30% dintre lanturile de retail modern din Romania si la 500 de clienti horeca din portofoliul sau. „Pentru 2018 ne-am fixat ca obiectiv 2.000 de clienti horeca si 90% din canalul IKA. Ne-am propus ca in doi-trei ani, Romania sa ajunga numarul unu in topul celor mai performante piete de desfacere est europene. Cand ne-am fixat acest obiectiv ne-am uitat atat la consumul de paste din grau dur, in crestere in Romania, cat si la asteptarile celor doua piete de desfacere. Cred ca pe piata se simtea nevoia unui produs nou, iar La Molisana vine cu un raport excelent pret-calitate. Avem o pozitionare competitiva atat in HoReCa cat si in retail”, precizeaza pentru Modern Buyer, Elena Marin, Development Director la Parmafood Group Distribution.

Potrivit acesteia, gama pentru Romania va contine peste 15 articole, respectiv pastele clasice din grau dur, paste integrale sau paste fara gluten .

La Molisana este o afacere de familie cu o istorie de peste 100 de ani, succesul fiind mentinut datorita perseverentei si a constantei in calitate a produselor. Astazi, fabricile sunt coordonate de tata si fiu, care de altfel au si decis in ultimii ani alocarea unor mari
investitii in productie si marketing. Fabrica pentru paste din grau dur are o capacitate de productie de 450 de t/zi, iar produsele se remarca printr-un continut ridicat de proteina (> 15), de gluten (>75), un indice mare de culoare (>24 puncte Minolta). La Molisana este o pasta trefilata in bronz, ceea ce permite o mai buna absortie a sosului. Zona in care se afla fabrica, Abruzzo, beneficiaza de o sursa valoroasa de apa minerala naturala, apa folosita fiind certificata ca “Aqua Del Molise”.

Cele 75 de piete externe pe care este prezent brandul La Molisana revendica 35% din cifra de afaceri a companiei, aceasta din urma depasind in 2016 pragul de 100 milioane de euro. In Italia, brandul La Molisana ocupa locul trei in piata, conform datelor Nielsen. In conditiile in care piata de paste la nivel international este in scadere in ultimii doi ani, La Molisana este brandul care a inregistrat o crestere a vanzarilor de 30% in 2015 si de 41% in 2016.

Anul 2017 este unul cheie pentru grupul de companii Parmafood, actionarii dorindu-si atat extinderea ariei de distributie prin dezvoltarea parteneriatelor strategice la nivelul mai multor judete cat si o optimizare a portofoliului actual de produse.