Eisberg România anunță o creștere de 7% a volumului vânzărilor în 2023 față de anul anterior, prin atingerea unui total de 5.000 de tone, și o valoare a afacerilor majorată procentual cu două cifre, ajungând la 19,4 milioane de euro.
„Pentru anul 2024, Eisberg România își propune să dezvolte și să listeze la cât mai mulți retaileri gama sa de produse gata de consum, căreia anul trecut i-au fost adăugate variante mai complexe decât cele prezente deja la raft, foarte bine primite de consumatori”, a spus Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.
Anul trecut, comportamentul de consum al clienților nu a suferit schimbări majore, după cum afirmă reprezentanții companiei, dar s-a observat o tendință de a cumpăra mai puțin, generată de majorarea costurilor de trai.
„Provocările cu care ne-am confruntat în 2023 au fost identice cu cele din anii anteriori: încălzirea globală, costurile materiei prime, infrastructura rutieră locală care afectează aprovizionarea mai rapidă, clienții care folosesc măsuri diferite atunci când evaluează produsul finit. Dar am continuat cu optimism și consecvență și ne-am concentrat eforturile pentru a rămâne un brand de încredere și o forță de inovare în industrie”, a completat Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.
Eisberg, pionier în segmentul de fresh convenience în retailul modern și HoReCa din România, și-a consolidat poziția prin respectarea riguroasă a cerințelor în materie de standarde şi certificări de calitate, fapt atestat de către organisme internaţionale de profil, acreditate pentru marile lanţuri de restaurante şi retail, care i-au acordat note maxime, inclusiv la cele 5 auditări neanunțate.