Eisberg, brandul de salate proaspete prezent pe piața românească de 28 de ani, trece printr-un proces de rebranding, iar rezultatul acestui proces va fi vizibil la raft din luna aprilie 2024.
Astfel, noile ambalaje ale producătorului de salate proaspete au drept elemente vizuale esențiale transparența și bulinele – inspirate de feliile de rădăcinoase, prezente în majoritatea mixurilor.
„Rebrandingul a însemnat o regândire a elementelor vizuale esențiale, de la logo, paleta de culori, fonturi, la ambalaje și gama de produse, în acord cu conceptul axat pe calitate, trasabilitate, control, inovație și dezvoltare cu care se identifică compania”, a explicat Nicoleta Scarlat, Director de Marketing și vânzări al Eisberg România.
Nicoleta Scarlat a punctat faptul că „pornind de la ideea că salatele și legumele au o mie de nuanțe diferite, care au impact asupra stării generale, a comportamentului și sănătății mentale ale consumatorului, concluzia logică a fost că prin introducerea lor în alimentație ele vor colora viața. Iar mineralele și vitaminele conținute de salate vor genera o stare de bine, energie și sentimentul că ziua este trăită deplin”.
Principalul obiectiv al companiei pentru anul 2024 este să continue creșterea notorietății salatei în țară, Eisberg România fiind cea care în 1995 a introdus pe piața autohtonă salatele gata de consum.
Actualmente compania are 105 angajați și un volum de vânzări de 5.000 de tone anual.
Eisberg este unul dintre principalii producători de salate gata de consum din Europa și unul dintre liderii pieței în Elveția și Europa de Est.
Cu unități de producție în Elveția, Polonia, Austria, România și Ungaria și un birou de achiziții în Spania, Eisberg deservește clienții din sectorul retail, food service și industria alimentară cu o gamă variată de produse.
În 2016, Eisberg a devenit parte a Bell Food Group – una dintre cele mai mari grupuri de companii alimentare din lume, originar tot din Elveția, iar în 2017 a fuzionat cu o altă companie elvețiană Gastro Star.