Grupul Alexandrion marchează Centenarul prin lansarea unei ediții aniversare a produsului Alexandrion. “Alexandrion 100” propune un mix de simboluri legate de Marea Unire ce se reflectă în designul capacului și al etichetei, dar și în gust. Ediția aniversară are o culoare intensă de chihlimbar, cu ușoare reflexii purpuriu-granat. Fructele uscate, notele delicate de vanilie și de cafea, alături de alte mirodenii completează gustul catifelat și armonios de distilat de vin și de lemn ars.
“Alexandrion Group are mereu grijă la detalii, iar această atenție se observă în fiecare dintre produsele noastre. <<Alexandrion 100>> este o dovada calității pe care vrem să o livram pe piață precum și clienților noștri și este, în același timp, un produs valoros din perspectiva semnificației pe care o are. Noul design este forma noastră de a sărbători 100 de ani de la Marea Unire și vrem ca românii să celebreze alături de noi acest moment, dar și să se bucure de gustul și aromele complexe“, declară Nawaf Salameh, Președinte Alexandrion Group.
Designul etichetei și al capacului pentru “Alexandrion 100” au fost alese cu atenție și sunt rezultatul unui concurs organizat în 2017. Un juriu complex, format atât din membrii companiei, cât și din specialiști în comunicare și design, a selectat cele mai speciale 3 lucrări din cele 400 propuse. Marele câștigător a fost ales de către români din cele 3 lucrări finaliste.
Viziunea grupului Alexandrion asupra Marii Uniri este vizibilă și la nivelul noului design ales pentru 2018. Negrul reprezintă eleganța și sobrietatea caracteristice evenimentului istoric, iar auriul evidențiază elementele simbolice utilizate, care au la rândul lor propria poveste. Primul dintre simboluri este o reinterpretare a sculpturii Coloana Infinitului a lui Constantin Brâncuși, urmat de cele două zerouri redate sub forma a două forme care reprezintă ideea de horă.