Doncafe Fresh, trei inițiative noi, la trei ani de la lansare

0
553

Doncafe Fresh împlinește în luna mai trei ani de existență pe piața locală. Brandul, lansat în localurile Manufaktura, anunță trei inițiative: noi origini de cafea, un concept nou (Manufaktura, The Coffee Shop Restaurant) și un nou mod pentru Strauss Romania de a se apropia de pasionații de cafea: magazinul online Doncafe Fresh Market.

Pentru a marca trei ani de existență, în cadrul unei întâlniri informale la Manufaktura Mega Mall, Doncafe Fresh l-a avut invitat special pe Francis Bealin-Kelly, Chief Technology Officer Strauss Coffee BV, care a vorbit despre noile sortimente de origini Doncafe Fresh, disponibile începând din această lună la Manufaktura.

În imagine: Marius Meleșteu, Francis Bealin-Kelly, Octavian Munteanu

Așadar, începând din această lună, Doncafe Fresh introduce în spațiile Manufaktura trei noi sortimente single origins: India Plantation, considerată una dintre cele mai bune cafele ale Indiei, Costa Rica SHB, cu note distincte de caramel și piersici și Indonesia Mandheling, care se remarcă prin notele de ciocolată, cedru, condimente și chiar nuanțe de vin.

Pe lângă sortimentul deja existent, Ethiopia Sidamo, la Manufaktura iubitorii de cafea vor găsi și Doncafe Fresh în ediție limitată, ce va fi schimbată odată la trei luni. Prima ediție limitată selectată se numește Congo K4 și este o cafea cultivată la altitudine ridicată, procesată prin spălare completă și uscată la soare, cu note de citrice, florale și de fructe dulci, cu aciditate ridicată.

Manufaktura devine: The Coffee Shop Restaurant. Tot din luna mai, clienții Manufaktura vor avea o surpriză culinară: un meniu nou ce reinterpretează cele mai moderne sortimente gastronomice. Așadar, iubitorii de cafea și gurmanzii sunt așteptați să savureze cafea proaspătă și preparate culinare în toate cele trei localuri Manufaktura din București.

Clienții pot achiziționa Doncafe Fresh la Manufaktura și pentru acasă, dar și din magazinul online Doncafe Fresh Market. Consumatorii își pot comanda de pe www.doncafefresh.ro cafea proaspătă, livrată în maximum 14 zile de la prăjire, dar și instrumente de preparare avangardiste, de la espressoare “bean to cup” la metode alternative de preparare: V60, Syphon, Aeropress etc.

Manufaktura The Coffee Shop Restaurant este un concept 100% românesc de Coffee Shop & Bistro și are trei unități deschise în București. Designul localurilor Manufaktura este semnat de designerul Florin Tomescu care pune accent pe transparență, pe spații largi și aerisite. Semnătura designerului ramane a fi, de departe, barul integrat, cu margini joase, care te lasă să iei parte la întregul ritual de barista, atunci când îți aștepți cafeaua.

Strauss este o companie internațională listată la bursă, cu peste 70 de ani de experiență în domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. Strauss Coffee este a 4-a companie producătoare de cafea din lume în ceea ce privește achizițiile de cafea verde, iar în ultimii 8 ani s-a remarcat drept unul dintre producătorii de cafea cu cea mai rapidă ascensiune. Activitățiile Strauss Coffee se axează pe categoria de cafea prăjită, măcinată, dar și alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o soluție pentru piața AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele și servicii de cafea pentru birou. Compania este leaderul pe cea mai mare piata de cafea din lume – Brazilia, de asemenea este unul dintre jucătorii principali ai piețelor de cafea din Europa Centrală și de Est, Israel și se clasează pe locul 1 sau 2 în majoritatea piețelor în care operează.