Domeniile Davidescu câştigă Grand Gold şi Best of Show Moldova roşu la prestigioasa competiţie Mundus Vini

Crama Domeniile Davidescu, din Republica Moldova, a obţinut recent cele mai înalte distincţii la prestigioasa competiţie Mundus Vini 2023 Spring Tasting din Germania.

Un juriu format din peste 200 de experţi internaţionali a acordat premiile Grand Gold şi Best of Show Moldova roşu vinului Rară Neagră & Syrah & Fetească Neagră 2018 din gama GENERAȚII, din portofoliul cramei Domeniile Davidescu. Grand Gold şi Best of Show reprezintă, aşadar, două distincţii de top acordate vinurilor participante în competiţie

La competiţia din 2023 care a avut loc în Germania au fost înscrise peste 7.000 de mostre din întreaga lume, din cele mai importante regiuni viticole, Mundus Vini fiind unul dintre cele mai mari şi importante concursuri de vin de nivel mondial.

Domeniile Davidescu este o afacere de familie din Republica Moldova, ai cărei membri s-au dedicat generații la rând pasiunii pentru vinificație. Aceasta este o cramă vitivinicolă concepută în cele mai bune tradiții ale vremii, în care se îmbină cutumele naționale de prelucrare a strugurilor și modernismul tehnologiilor de vinificație.

Prezentă pe piaţa din România încă din 2019, Crama Domeniile Davidescu oferă consumatorilor români 5 game de vinuri: Domeniile Davidescu, Sorginte, Select și Generații, iar în curand se vor lansa şi cu vinuri spumante din gama Momente.

Compania este prezentă pe rafturile celor mai importanţi IKA care operează pe piaţa internă, iar strategia companiei vizează o prezenţă cel puţin la fel de bună şi în segmentul HoReCa din România.

Felicităm aşadar performanţa obţinută de Domeniile Davidescu la Mundus Vini 2023!

Mai multe informaţii despre companie şi strategia sa pe piaţa locală puteţi regăsi într-un interviu acordat în 2021 de Andrian Davidescu.

(Advertorial)

Articolul precedentBatoanele Toblerone vor pierde de pe ambalaj imaginea emblematică a vârfului Matterhorn
Articolul următorGeorgiana Gheorghiu, Gama&Gama: Lansarea de produse și intrarea pe noi piețe sunt principalele ținte ale companiei în 2023
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.