Batoanele Toblerone vor pierde de pe ambalaj imaginea emblematică a vârfului Matterhorn

Batoanele Toblerone vor pierde de pe ambalaj imaginea emblematică a vârfului Matterhorn, deoarece, conform legilor elvețiene, ciocolata nu mai poate fi „din Elveția”. Schimbarea vine în urma deciziei companiei Mondelez de a muta producția în afara Elveției, pentru prima oară în istorie, de când se produc celebrele batoanele de ciocolată.

Mondelez a anunțat de anul trecut că urmează să deschidă un nou site de producție pentru Toblerone în Slovacia, ca răspuns la cererea în creștere la nivel mondial pentru produsele sale.

Dar schimbarea vine la un preț greu pentru brand, scrie Giulia Carbonaro pentru Euronews : în conformitate cu legislația elvețiană, numai produsele pe bază de lapte produse exclusiv și în întregime în Elveția pot folosi simboluri naționale în comercializarea lor.

Aceasta înseamnă că Toblerone, care a apărut pentru prima dată în capitala Elveției, Berna, în 1908 și de atunci a fost mereu elvețiană, va fi nevoită să își schimbe ambalajul și să renunțe la simbolul vârfului Matterhorn. Ascuns în vârful muntelui se mai află și un urs heraldic, simbolul Bernei – care, de asemenea, urmează să dispară de pe ambalaj.

Batoanele de ciocolată, care conțin migdale crocante și nuga cu miere, sunt ușor identificabile prin forma lor triunghiulară unică, care amintește de munții Alpi, de asemenea prin fontul și logo-ul folosite pe ambalaj, precum și literele gravate în ciocolată. Toate acestea se vor pierde probabil, deoarece ciocolata va fi acum produsă, cel puțin parțial, în Slovacia.

Mondelez a declarat că imaginea vârfului muntos elvețian de 4.478 m va fi acum înlocuită tot cu un pisc de munte, doar că generic, în timp ce un nou font va fi folosit în ambalaj și pe cutie. Pe ambalaj va scrie „fondată în Elveția” în loc de „din Elveția”.

Ambalajul va include, de asemenea, semnătura fondatorului Toblerone, Theodor Tobler, ceea ce aduce un omagiu originii batoanelor de ciocolată.

Deși se pierd multe elemente în noul ambalaj, Mondelez se așteaptă să producă „milioane de batoane suplimentare” în Slovacia, noul site de producție din Europa de Est.

Articolul precedentBrandul Bucovina este partener al evenimentului „Retail Modern în Republica Moldova”
Articolul următorDomeniile Davidescu câştigă Grand Gold şi Best of Show Moldova roşu la prestigioasa competiţie Mundus Vini
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.