Doi chef-i din generatii diferite aduc noi retete in gama brandului propriu Mega Apetit

Retailerul belgian Mega Image extinde colaborarea cu chef-i cunoscuti, implicandu-i pe acestia in dezvotarea brandului propriu Mega Apetit. Astfel, recent, in aceasta gama au aparut o serie de produse noi. Sub semnatura lui Chef Joseph Hadad, probabil cel mai cunoscut chef din Romania si un maestru al artei culinare, gasim la raft patru retete de supe si anume: Supa Crema de Porumb, Supa Crema de Rosii, Supa Crema de Mazare, Supa Harira (naut si linte).

Toate supele sunt dispomega-hadadnibile in caserole de plastic de 300 de grame, iar ambalajul este unul atractiv ce sugereaza o pozitionare superioara din punct de vedere al calitatii produselor.

Pe langa cele patru sortimente de supe, sub semnatura lui Joseph Hadad mai sunt disponibile si sortimente de mancare gata preparata: Pulpa de pui cu orez si stafide, Kafta tunisiana sau Salata marocana de morcovi.

In varsta de doar 28 de ani, Chef Alex Iacob a acumulat deja o experienta de 12 ani in domeniul gastronomiei, fiind din 2014 Executive Chef la Domeniul Manasia. Printre preparatele semnate de Chef Alex Iacob in gama Mega Apetit se numara Supa crema de rosii coapte cu usturoi negru sau Cheescake cu ciocolata alba.

Brandul Mega Apetit cuprinde o gama larga de preparate dedicate oamenilor activi, care nu au timp, dar carora le place sa manance preparate gatite (aperitive, supe/ciorbe, sandvisuri, salate, mancaruri, aperitive). Combinatiile pe care le propune Mega Image tin cont de toate gusturile, atat cele traditionale cat si moderne.

Asocierea cu bucatari renumit este o oportunitate uriasa exploatata deja de cativa ani de retailerii din intreaga lume, retailerul belgian punctand si el la acest capitol.

Articolul precedentCu noul centru logistic de la Lugoj, Lidl ajunge la peste 160.000 mp spatii de depozitare
Articolul următorAMRCR reclama necesitatea unei legi corecte in domeniul comercializarii produselor alimentare
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.