(P) Döhler la BrauBeviale 2018: Ingrediente naturale și idei inovatoare pentru experiențe multisenzoriale unice

0
62

Döhler le va prezenta vizitatorilor din Sala 1, Stand 303, din cadrul BrauBeviale, care va avea loc între 13 și 15 noiembrie 2018 la Nürnberg, în Germania, ingrediente inovatoare, sisteme de ingrediente și soluții integrate pentru industria băuturilor, în acord cu principiul „transformarea celor mai bune lucruri din natură în excelență multisenzorială și nutrițională”. Atenția va fi îndreptată spre inovațiile care au legătură cu nutriția pe bază de plante și naturalețea. Acestea satisfac dorințele consumatorilor care acordă atenție mediului și sănătății, și impresionează cu caracteristicile lor de produse multisenzoriale unice.

Döhler a dezvoltat o varietate de aplicații pentru toate categoriile de băuturi care se potrivesc stilului de viață individual al consumatorilor: amestecuri de bere cu arome noi, băuturi nealcoolice personalizate pentru adulți, smoothie-uri „superfood” și concepte premium captivante în domeniul calității organice − în linie cu sloganul companiei „We bring ideas to life (Dăm viață ideilor)”. Toate conceptele de inovare se bazează pe un portofoliu cuprinzător de ingrediente naturale care variază de la arome naturale, culori naturale, ingrediente pentru sănătate, ingrediente leguminoase și cerealiere, ingrediente pe bază de produse lactate și plante, ingrediente fermentate, ingrediente vegetale și fructe uscate, ingrediente din fructe și legume la sisteme de ingrediente, precum și o gamă variată de ingrediente organice certificate.

Experiențe multisenzoriale noi

Culori splendide, textură optimă, gust extraordinar − experiența multisenzorială perfectă este punctul principal al fiecărei dezvoltări noi în cadrul Döhler. Datorită acestei abordări senzoriale holistice, Döhler le poate oferi clienților o soluție care garantează succesul produsului lor − o soluție care îi ajută să iasă în evidență. În cadrul BrauBeviale 2018, compania va prezenta o gamă largă de concepte inovatoare de produs și soluții de ingrediente specifice aplicațiilor pentru experiențe multisenzoriale unice.

Berea este în continuare una din cele mai populare băuturi alcoolice din lume. Înainte de toate, consumatorii tineri caută arome noi și concepte individuale de produs din acest segment, un aspect care oferă un potențial de piață extraordinar pentru amestecurile de bere.

În cadrul BrauBeviale, Döhler va prezenta concepte incitante de amestecuri pentru bere, pe care berăriile le pot utiliza pentru a revoluționa piața și care oferă imboldul de a dezvolta produse noi. Pe langă aromele clasice, amestecurile de bere nefiltrată cu conținut de fructe mai ridicat sunt, de asemenea, foarte populare printre consumatori.

Prin urmare, shandy noua băutură alcoolică nefiltrată cu bere și multicitrice este o încântare pentru toate simțurile. Combinația de concentrate de suc nepasteurizat de înaltă calitate în șase arome citrice extraordinare și profiluri de aromă proaspătă asigură în mod special un gust de fructe autentic și puternic.

Amestecurile de bere „Double Brew” își conving consumatorii prin profilurile de gusturi autentice. Amestecurile de bere perfect echilibrate și revigorante combină două componente: bere și limonada preparată. Un conținut de fructe de până la 6% care provine din sucuri fermentate și diverse extracte botanice asigură gustul mai puțin dulce al amestecurilor de bere dublu fermentată cu un gust răcoritor special. Berile artizanale (craft) inovatoare care amintesc de producția „de casă” și îi stimulează pe băutorii de bere cu ingrediente naturale de înaltă calitate, precum și cu un gust autentic, devin din ce în ce mai populare.

La BrauBeviale, Döhler va prezenta o gamă largă de extracte naturale care le oferă acestor beri artizanale acel gust special și le scot în evidență caracterul unic. Fie aromele fructate-proaspete precum extractele de zmeură, portocală și lămâie, fie extractele botanice premium, precum: ghimbirul, ardeiul Cayenne, cacao, sau ginul, ingredientul în tendințe − extractele pline de arome derivă din surse 100% naturale și pot fi incluse cu ușurință în procesul de fabricare a berii.

În plus, Döhler va introduce o gamă largă de arome de bere care îmbunătățesc în mod semnificativ caracterul berilor fără alcool și al băuturilor din malț care se aseamănă cu berea. MultiSense® Mouthfeel este denumirea tehnologiei inovatoare și cu ingrediente naturale care are la bază malț de orz 100% și care face posibilă o percepție gustativă extraordinară − în totalitate fără îndulcitori adăugați. Acest lucru transformă berile fără alcool și băuturile din malț în răcoritoare autentice și nemaipomenit de naturale pentru cunoscători.

Ca urmare a anilor de experiență, de expertiză industrială și de relaționare globală, Döhler dezvoltă concepte personalizate pentru grupuri diferite de consumatori-țintă. La BrauBeviale, Döhler va prezenta și portofoliul său extensiv de băuturi nealcoolice pentru adulți care sunt create în mod specific conform cu cerințele de consum ale adulților.

Prin utilizarea ingredientelor de înaltă calitate, precum sucurile NFC, extractele botanice inovatoare, sucurile fermentate, mirodeniile exotice sau extractele din malț, băuturile nealcoolice pentru adulți impresionează cu profilurile lor de gust aspru, mai puțin dulce.

Un stil de viață sănătos prin puterea naturii

Consumatorii de astăzi sunt din ce în ce mai conștienți de proprietățile nutritive a ceea ce consumă și, prin urmare, nu e de mirare că cererea de băuturi pe bază de plante și puține calorii, care impresionează datorită ingredientelor naturale și valorii adăugate sănătății este în creștere la nivel global. De la băuturi energizante inovatoare și limonade premium cu conținut scăzut de zahăr la sucuri de fructe și legume cu puține calorii – la BrauBeviale Döhler va prezenta concepte inovatoare din domeniul băuturilor care nu numai că oferă o experiență multisenzorială extraordinară, ci au și o valoare nutritivă optimizată.

Smoothie-urile sunt de asemenea foarte populare în cadrul consumatorilor care acordă atenție sănătății. Aceste gustări delicioase sunt tovarășul ideal când sunteți la drum întrucât țin seama de un stil de viață sănătos în timp ce îi oferă corpului vitamine, minerale și fibre prețioase. Cu toate acestea, noua generație de smoothie-uri oferă mult mai mult decât nutrienți puri; proprietățile lor senzoriale fac de asemenea parte din pachetul impresionant! Fructele tropicale precum curmalele japoneze și mango adaugă un gust proaspăt și fructat, semințele de kiwi creează o percepție gustativă extra-crocantă, iar șofranul oferă o culoare extrem de naturală, dar și strălucitoare. Pe aceste smoothie-uri inovatoare care oferă experiențe multisenzoriale unice se pune accentul în zona de băuturi.

Pe lângă numeroasele soluții de îndulcire care permit reducerea zahărului cu până la 100%, Döhler va prezenta și o gamă nouă de arome MultiSense®

Gama MultiSense® Flavours poate fi utilizată pentru a obține o reducere semnificativă de zahăr fără a fi nevoie să utilizeze îndulcitori sau pentru a îmbunătăți în mod semnificativ gustul și percepția gustativă a produselor cu conținut scăzut de zahăr. Aromele Multisense® creează o impresie generală echilibrată asupra băuturilor nealcoolice și băuturilor pe bază de lactate care generează experiențe de gust extraordinare.

Naturalețea – o tendință sustenabilă

Tendința privind alimentele naturale este în creștere la nivel global și se extinde în toate categoriile de băuturi. Dar naturalețea nu mai înseamnă doar faptul că produsul final conține ingrediente naturale. Atunci când aleg să cumpere un produs, consumatorii vor să aibă și o contribuție activă la protecția mediului sau la comerțul legal – atenția la originea și condițiile de producție ale alimentelor este în creștere. Un număr crescut de consumatori alege produse cultivate în mod organic, care se potrivesc stilului lor de viață „mai sănătos” și „sustenabil”. Ca parte din portofoliul său cuprinzător de ingrediente naturale de înaltă calitate, Döhler le oferă clienților săi o gamă largă de ingrediente organice certificate.

Grație rețelei globale de materii prime, care include unități proprii de procesare de fructe și legume în regiunile în curs de dezvoltare și programe de sustenabilitate agricolă pe tot globul, Döhler are un lanț de aprovizionare transparent și acces la o gamă largă de materii prime crescute în mod ecologic.

Prin urmare, la BrauBeviale, Döhler va prezenta un portofoliu variat de ingrediente și concepte inovatoare care oferă un suflu nou produselor organice. De la băuturile picante din fructe organice care conțin până la 50% suc și ghimbir la sucurile NFC organice de înaltă calitate, de la smoothie-uri la sucuri organice premium, băuturile organice din ceai și cidrul organic de tip artizanal − conceptele Döhler impresionează nu numai datorită unui gust proaspăt natural, ci și pentru că oferă inspirație pentru poziționarea sănătoasă și în tendințe a produselor.

Vizitatorii standului Döhler vor face o călătorie multisenzorială pentru a aduna o gamă largă de idei pentru următoarea generație de băuturi de succes.

 

Despre Doehler:

Doehler (www.doehler.com) este un producător, comerciant și furnizor global de ingrediente naturale pe bază tehnologică, sisteme de ingrediente și soluții integrate pentru industria alimentară și de băuturi. Abordarea integrată a Doehler și portofoliul său amplu de produse sunt baza optimă pentru aplicațiile inovatoare și sigure în domeniul alimentar și al băuturilor. Portofoliul de produse din ingrediente naturale variază de la arome naturale, culori naturale, ingrediente pentru sănătate, ingrediente leguminoase și cerealiere, ingrediente pe bază de produse lactate și plante, ingrediente fermentate, ingrediente vegetale și fructe uscate, ingrediente din fructe și legume la sisteme de ingrediente.

Având sediul în Darmstadt, Germania, compania Döhler este activă în peste 130 de țări și are peste 40 de unități de producție, precum și birouri de vânzări și centre de aplicații pe fiecare continent. Peste 6.000 de angajați dedicați le oferă clienților soluții alimentare și de băuturi complet integrate de la concept la execuție.

“WE BRING IDEAS TO LIFE” descrie pe scurt abordarea holistică, strategică și antreprenorială a companiei Döhler față de inovație. Aceasta cuprinde market intelligence, monitorizarea tendințelor, dezvoltarea de produse inovatoare și de aplicații de produs, consiliere privind siguranța alimentară și microbiologie, consiliere privind legislația alimentară, precum și Sensory & Consumer Science.

S.C. DOEHLER Romania S.R.L.
Member of the DOEHLER GROUP
Str. Industriilor nr. 23
077040 Com. Chiajna Jud. Ilfov
România
Phone: +40 21-2066-148
Fax: +40 21-2066-164