dm – drogerie markt ajunge la 85 de magazine

dm – drogerie markt Romania pregateste deschiderea, pe data de 27 octombrie 2016, a celui de-al 85-lea magazin al sau, in cadrul Veranda Shop & Stay Obor din Bucuresti. Acesta va fi cel de-al 5-lea magazin pe care compania le-a deschis anul acesta, dupa cele de la Iasi si Suceava.

”Anul 2015/2016 a fost unul activ, reteaua de magazine dm s-a extins si in zona Moldovei unde a deschis: 4 magazine in Iasi si unul in Suceava. Au fost deschise, in total, 14 noi magazine ceea ce ne-a ajutat sa facem un pas mare catre cel de-al 100-lea magazin in Romania. Inceputul de an fiscal 2016/2017, care a inceput pe 1 octombrie, pentru dm este marcat de 5 deschideri (Bucuresti Veranda, Bucuresti Perla, Constanta City Park, Timisoara Iulius Mall, Campina). Printre obiectivele acestui an se numara si deschiderea propriului depozit central, care va avea in prima faza o suprafata de 6.000 mp la care se adauga spatiul pentru birouri de 2.460 mp”, a declarat Milan Radin M.B.A., administrator si director general dm drogerie markt Romania.

dm detine magazine in in Timisoara (6), Bucuresti (21), Cluj Napoca (5), Galati (3), Brasov (5), Constanta (2), Sibiu (2), Targu-Mures (3), Ramnicu Valcea, Oradea (2), Pitesti, Ploiesti (3), Iasi (4), Arad, Deva, Braila, Resita, Buzau, Petrosani, Lugoj (jud. Timis), Giurgiu, Sfantu Gheorghe, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Targoviste, Turda, Bistrita, Craiova (2), Alba Iulia, Focsani, Bacau, Zalau, Satu Mare, Sighisoara, Drobeta Turnu Severin, Targu Jiu, Alexandria, Suceava.

In ceea ce priveste rezultatele la nivel international, compania a realizat o cifra de afaceri de 9,708 miliarde euro in anul financial 2015/2016 (octombrie 2015 – septembrie 2016), a inregistrat o crestere a vanzarilor de 7%, si a incheiat anul cu un total de 3.349 de magazine.

Grupul dm drogerie markt Austria si CEE a incheiat anul financiar 2015/2016 cu 1.524 de magazine (Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Romania, Bulgaria si Macedonia) cu o crestere den 8,1% ajungand la o cifra de afacere de 2,212 miliarde euro.

Articolul precedentProfi continua expansiunea in regiunile rurale
Articolul următorUn nou produs in portofoliul President: branza maturata cremoasa
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.