Deloitte Digital l-a cooptat pe Cosmin Costea, ex e-commerce manager la Metro Cash&Carry, ca Director de Strategie

Compania Deloitte dezvolta o noua practica digitala in Romania, ce marcheaza debutul serviciilor de consultanta strategica digitala pe plan local, cooptandu-l la varful acestei divizii pe Cosmin Costea, cel care a ocupat timp de doi ani functia de e-commerce manager la Metro Cash&Carry. Cosmin Costea are peste 12 ani de experienta in managementul activitatilor de comert electronic, iar in urma cu doi ani si-a deschis propria compania de consultanta, COSTEAconsulting.
Cosmin este de formatie inginer IT, cu o diploma in Executive MBA, obtinuta la Universitatea din Sheffield, Marea Britanie. A fost trainer si consultant pentru strategia si implementarea solutiilor de E-commerce si OmniChannel in retail in Polonia, Ungaria, Turcia, Rusia, Olanda si SUA.
Acesta va conduce linia de servicii din pozitia de Director de Strategie, iar in noul sau rol se va axa pe trei directii: transformare digitala, design creativ si implementare de software, concentrandu-se pentru inceput asupra platformei SAP Hybris eCommerce si Marketing. “Sunt onorat sa ma alatur echipei Deloitte. Venirea mea la Deloitte Digital se datorează potentialului imens de a genera un impact vizibil pentru clientii nostri. Ii vom sprijini sa adopte si sa integreze suportul digital in modelul de afacere actual, pentru a-si creste vanzarile intr-un mod profitabil. Avem planuri clare de crestere rapida si durabila prin cladirea unei echipe puternice de profesionisti, orientati catre client si folosind tehnologii de ultima ora”, a spus Costea.

Deloitte Digital a fost desemnat drept “Lider în servicii globale de comerț B2B si B2C” de catre Forrester, una dintre cele mai influente firme de cercetare si consultanta din lume. SAP Hybris a acordat Deloitte Digital titlurile de “The Americas Partner of the Year in 2015” si “Partener strategic global”. De asemenea, IDC a desemnat Deloitte Digital drept „Lider mondial in Servicii de consultanta privind strategia digitala pentru operatiuni digitale”.

Articolul precedentCoface: Comertul, distributia si horeca, 41% din insolventele din primul semestru al anului
Articolul următorRetail & Horeca Distribution, editia a II-a
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.