Decathlon anunță intrarea la raft a etichetei „Fabricat în România”

0
94

Decathlon, retailerul internațional de articole sportive, anunță intrarea la raft a etichetei „Fabricat în România”, în toate magazinele din țară. Eticheta semnalizează produsele marcă proprie realizate în unități din România, în fabricile din București, Timișoara și Reșița.

În cele trei unități din țară sunt produse echipamente sportive marcă proprie pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii. Acestea sunt vândute intern, dar și în țări din întreaga Europă. Astfel, peste 60% din cantitățile vândute a peste 20 de modele din întreaga Europă sunt produse în România.

În fabrica din București sunt realizate articole de încălțăminte pentru drumeție și trekking, sub brandul propriu Quechua.
Produsele pentru ciclism, brandul B`Twin, sunt realizate în două fabrici, Sport Mechanical Workshop în Timișoara și Nextcity în Reșița, fiind vorba de o gamă mai variată de produse, respectiv biciclete și articolele adiacente necesare pentru acestea.

„Obiectivul Decathlon este acela de a face sportul accesibil cât mai multor oameni, motiv pentru care am ales să fabricăm și în România echipamente sportive pentru mărcile proprii, B’Twin și Quechua. Echipele naționale de producție, care numără în acest moment peste 1.150 de colaboratori, au expertiză puternică și experiență dovedită în producerea de articole sportive sigure și de calitate. De aceea, în următorii ani, Decathlon își propune să dezvolte producția din România și dorește să conceapă modele noi pentru produsele proprii”, spune Raul Buzgar, Lider Național de Producție.

Magazinele Decathlon comercializează produse marcă-proprie, precum : Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, B’TWIN sau Kalenji, cu un raport excelent calitate – preț.

Denumite mărci Pasiune, acestea reprezintă o alternativă viabilă pentru produsele deja prezente pe piață, ce contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

Totodată, prin produsele cu eticheta Primul Preț Tehnic, Decathlon propune clienților săi produsul cu cel mai bun raport calitate-preț, pentru fiecare gamă de produse, cu o garanție de minim 2 ani.

La nivel național, Decathlon reunește peste 1.300 de colaboratori, într-o rețea de 23 de magazine, la care se adaugă platforma online.