„de Romania”, un nou concept de comunicare pentru reteaua de magazine Penny Market

Compania REWE Romania anunta lansarea unui nou concept de comunicare pentru reteaua de magazine Penny Market,  noul motto – „de Romania” comunicand evolutia pozitionarii acestui brand. Noul concept va fi  exprimat printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de Romania, Sarbatoare de Romania, Oferte de Romania, Umor de Romania, Ospitalitate de Romania si Weekend de Romania.

„In contextul standardizarii si globalizarii extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde si oricand am mai facut asta, am putut sa vedem atat satisfactia consumatorului, cat si, ca efect imediat, evolutia pozitiva a indicatorilor de performanta a companiei”, a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE Romania.

Totodata, compania lanseaza Penny FM, postul de radio care va incepe sa emita in magazinele din toata tara muzica, stiri si diverse informatii.

Articolul precedentLivia Stan, unul dintre cei mai reputati specialisti in legislatia ajutoarelor de stat din Romania, in echipa PwC
Articolul următorRetailerii din Republica Moldova cer o analiza detaliata a recentelor modificari legislative ce le reglementeaza activitatea
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.