De la 1 martie, Kaufland România va majora venitul minim al lucrătorilor comerciali

Începând cu luna martie a acestui an, Kaufland România va majora venitul minim pentru lucrătorii comerciali și va actualiza pachetul de beneficii pentru angajații săi. Noul venit minim în companie va porni de la suma de 3.300 lei brut, incluzând tichetele de masă și sporurile salariale.

Tot la 1 martie 2019 va intra în vigoare și noul contract colectiv de muncă, cu o creștere de până la 20% pentru ajutoarele în bani pe care le primesc angajații pentru diverse evenimente din viața personală.

Începând din primăvară, printre politicile companiei, va fi adoptat și programul de recomandări, care îi recompensează cu suma de 1.000 lei brut, în anumite condiții, pe angajații care recomandă în companie candidați potriviți pentru posturile disponibile.

„Decizia Kaufland România de a mări pachetul salarial și de beneficii de care se bucură angajații noștri consolidează angajamentul de a crea un mediu de lucru corect, orientat către dezvoltare profesională și individuală. Vrem să le oferim angajaților noștri pachete salariale și beneficii competitive, de aceea urmărim permanent să le adaptăm în funcție de nevoile reale ale celor din echipă”, a declarat Marco Hößl, Director General Kaufland România.

Printre beneficiile suplimentare de care beneficiază angajații Kaufland România se numără o suită de programe și avantaje care întrețin o bună sănătate fizică și emoțională, precum: asigurarea voluntară de sănătate, cursurile de meditație, yoga sau concediul sabatic.

Pentru acțiunile de voluntariat, fiecare angajat are dreptul la 2 zile libere plătite pe an în care se poate dedica voluntariatului – precum acțiuni de ecologizare în parteneriat cu Let’s Do It, Romania!, construirea de case pentru familii cu venituri reduse prin proiectul Big Build sau acțiuni de împădurire.

Compania continuă să ofere pentru echipa sa sesiuni de terapie antifumat și anul acesta, iar începând din primăvară va organiza și cursuri de nutriție. Tot în luna martie, Kaufland România va organiza o campanie națională de consult oftalmologic gratuit, accesibil tututor angajaților companiei.

Pentru a le furniza angajaților săi servicii de calitate în pachetul de beneficii oferite, Kaufland România alege să continue și anul acesta colaborările cu Bookster, 7card și Pegas.

Prin intermediul proiectului „CEO Breakfast”, o serie de întâlniri au facilitat dialogul între Directorul general, Marco Hößl, și angajații din sediul central, centrele logistice și magazine. Succesul proiectului se datorează atmosferei de lucru relaxate: la toate nivelurile companiei, colegii își vorbesc la „per tu” iar exprimarea liberă este încurajată.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 121 de magazine în România.

Articolul precedent91% dintre furnizorii Coca-Cola HBC România sunt locali
Articolul următorPeste 25 de distribuitori naţionali şi regionali prezenţi la Retail & Horeca Distribution
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.