Danone reînnoiește ambalajul iaurturilor naturale și lansează o gamă nouă de iaurturi de băut cu fructe

0
516

Danone a lansat o serie limitată de iaurturi simple, în ambalaj de sticlă care reproduce în întregime ambalajul original lansat de companie cu 100 de ani în urmă. Totodată, consumatorii sunt invitați să încerce o nouă gamă de produse ale mărcii Danone – iaurturi de băut cu fructe, dar și gama Danone Delicios, care are la bază o nouă rețetă cu o consistență mai cremoasă.

Danone lansează totodată o invitație la re-evaluarea deciziilor personale și o încurajare a opțiunilor față de lucrurile bune și simple, o întoarcere la valorile durabile de bază.
“Sub mesajul Redescoperim ce este bun, pledăm pentru esența produselor mărcii Danone: simplitatea ingredientelor și gustul bun. Iaurtul, prin natura lui, este un produs simplu, obținut din lapte și fermenți, așa cum este și Danone Natural, rețeta introdusă pe piață în urmă cu patru ani, al cărui rol pozitiv pentru sănătate a convins din ce în ce mai multă lume să transforme consumarea lui într-un obicei zilnic”, explică Natalia Gelstein, Manager General Danone România și Bulgaria.

“Observăm o apetență crescută a românilor pentru iaurturi și o diversificare a opțiunilor lor. Chiar dacă la consum suntem sub media europeană, cu aproximativ 6 kg de iaurt per capita, față de 20 kg în Bulgaria sau 14 kg în Polonia, suntem martorii unei preocupări în creștere pentru îmbunătățirea nutriției și calitatea produselor, asistând la cea mai mare rată de creștere din Europa a consumului de iaurt” spune Natalia Gelstein.

Danone asigură că pentru fiecare iaurt pus pe piață de către fabrica din București se oferă cea mai înaltă valoare pentru consumator: începând cu laptele cel mai bun, peste 1.600 de teste de calitate, standardele înalte de igienă și siguranță alimentară respectate de la fermă până în fabrică și apoi până la raft, dar și savoarea dată de rețete dezvoltate și verificate ani după ani și fermenți care aduc toate beneficiile digestive ale iaurturilor. La fabricarea iaurturilor se folosesc peste 55 milioane de litri de lapte colectat în majoritate de la fermieri și gospodari români.

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte colectat de la fermierii români. Piața iaurturilor a inregistrat o creștere cu 9,8% in 2017 față de 2016, conform Nielsen Retail Audit.

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentaţie pentru bebeluşi și alimentație medicală avansată. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în mai 1999.