Daniela Sima, in echipa Sfera Business

Daniela Sima, profesionist cu o experienta de aproape 20 de ani in industriile retail si FMCG, s-a alaturat companiei Sfera Business ca Senior Trainer & Consultant.

Experienta profesionala a Danielei include 2 ani in industria berii la o companie de renume si aproape 17 ani la una dintre cele mai importante companii din retail: 5 ani Category Manager, aproape 1 an expat in Rusia, 8 ani Food Manager si 2 ani Director de Marketing.

“Dupa aproape 20 de ani de FMCG a venit timpul sa iau drumul deloc usor, dar frumos si provocator, al antreprenoriatului. Imi doresc sa transmit si altora experienta si cunostintele acumulate in companii de renume si in domenii precum achizitii, vanzari si marketing. Motto-ul meu profesional a fost intotdeauna urmatorul: orice relatie de afaceri buna se bazeaza pe o relatie umana buna, si nu am fost dezamagita in cariera mea aproape niciodata. Eu cred in oameni si in dorinta lor de a-si explora potentialul si de a fi din ce in ce mai buni din punct de vedere personal si profesional. Cred in leadership, cred ca ceea ce faci cu pasiune si cu suflet iti reuseste de cele mai multe. Mai cred in calatorii pe drumuri nebatatorite de altii. Dezvoltarea personala in sine este un drum pe care nu il finalizam niciodata. Ma bucur sa ma alatur echipei de traineri de la Sfera Business, o echipa cu oameni frumosi si talentati alaturi de care voi realiza proiecte frumoase”, a declarat Daniela Sima, Senior Trainer & Consultant Sfera Business.

Daniela Sima a absolvit Certificatul Profesional ai Diploma Profesionala In Management din cadrul CODECS ai a finalizat in anul 2012 programul MBA din cadrul Open University Business School. In calitate de tutor, Daniela a susţinut in cadrul companiei CODECS, o perioada lunga de timp, cursuri de Management Performant ai Managementul Resurselor Umane. Are la activ traininguri pe teme cum ar fi: achiziţii, negocieri, comunicare ai public speaking.

Articolul precedentComerciantii care realizeaza o cifra de afaceri de peste 10.000 euro anual vor fi obligati, din 2017, sa accepte plati cu cardul
Articolul următorHenkel extinde portofoliul brandului Schwarzkopf cu o noua gama
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.