Cristian Stoenică preia conducerea Metro Convenience România

Începând cu 1 august 2024, Cristian Stoenică va prelua rolurile de Director de franciză și membru al Consiliului de Administrație al Metro Convenience România. Din noul rol, Cristian Stoenică va coordona dezvoltarea magazinelor LaDoiPași Extra și va contribui la expansiunea și consolidarea francizei LaDoiPași în România.

Cristian și-a început cariera la Metro România la începutul anului 2007, în Departamentul Operațional, unde a fost implicat în coordonarea diviziilor Office și Sezon. În 2011, a preluat un rol în Forța de Vânzări ca Specialist Expansiune Franciză, iar din 2014 a devenit Coordonator Proiect Franciză Retail în echipa Head Office. În 2017, a fost numit Manager Regional de Vânzări, iar în 2019, Manager de Vânzări Retail.

Din martie 2020, Cristian a fost Head of Retail Sales, având un rol important în dezvoltarea sustenabilă a rețelei de franciză LaDoiPași, dar și a segmentului de clienți revânzători ai companiei Metro.

„Sunt onorat de oportunitatea de a conduce un proiect atât de ambițios cum este dezvoltarea magazinelor LaDoiPași Extra. Sunt conștient de responsabilitatea pe care o implică acest rol și, alături de echipa mea, voi continua să aplic cunoștințele și experiența acumulate în cei peste 17 ani de activitate la Metro, pentru a dezvolta comerțul de proximitate.”, a spus Cristian Stoenică.

„Vom rămâne concentrați pe crearea unor soluții personalizate și pe adaptarea constantă a serviciilor noastre pentru a asigura o experiență de cumpărături cât mai plăcută și eficientă pentru clienții finali. Cred cu tărie în potențialul francizei LaDoiPași de a transforma comerțul tradițional și mă bucur să susțin activ această evoluție”, a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al Metro Convenience România.

Înființată în ianuarie 2022 de Metro Cash&Carry România SRL, divizia Metro Convenience operează brandul LaDoiPași Extra, un un format de franciză destinat zonelor urbane mari, aflat încă într-o perioadă de testare, esențială pentru a identifica cele mai bune soluții pentru comerțul de proximitate în contextul urban și pentru a evalua cu claritate nevoile consumatorilor în funcție de zonă.

Metro este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și businessurilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders).

Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, Metro a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.

Articolul precedentNestlé România – creștere de 7,2 % în S1 2024
Articolul următorCora Supernova București din Șoseaua Alexandriei s-a redeschis sub bannerul Carrefour
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.