Carrefour România a inaugurat oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua Alexandriei 152. Hipermarketul dispune de o suprafață de vânzare de 6.881 mp și este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 – 22.00. Acesta susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 160 de locuri de muncă.
„În noul magazin, clienții noștri vor găsi o selecție largă de peste 30.000 de produse, inclusiv bine cunoscute produse de la furnizori locali și produse marcă proprie, precum și o varietate de delicatese internaționale.”, a declarat Octavian Taralunga, Director de magazin, Carrefour Alexandriei.
Noul magazin deschide poftele Bucureștiului cu produse proaspete, de la producătorii locali, și cu cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului
- Legume și fructe de sezon de la Cooperativele Agricole din Vărăști, Brezoaele și Fierbinți sub eticheta Grădina Noastră;
- Produse de brutărie, realizate în laboratoarele proprii de către specialiștii Carrefour;
- O sortimentație bogată de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.
Mai mult, clienții au acces la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării, precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.
În plus, magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinului cuprinde și produse din portofoliul fostului magazin Cora, apreciate de clienți pentru calitatea lor deosebită. Un exemplu ar fi carmangeria tradițională de unde clienții pot achiziționa produse de carne, din porc și vită, proaspăt tranșate, din carcase cu origine România. Totodată, clienții au la dispoziție o varietate de produse locale, preparate sau afumate.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro.
Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în București, urmând ca celelalte să fie inaugurate în mod oficial în curând.