Din 18 august 2022, peste 15.000 de produse alimentare și non-alimentare din hipermarketul cora și din rețeaua magazinelor de proximitate cora Urban pot fi comandate online pe platforma Bringo, iar livrarea se face în maximum 90 de minute.
Serviciul poate fi accesat în toate orașele în care cora este prezentă cu hipermarketuri, respectiv în București, Constanța, Cluj, Ploiești, Bacău și Drobeta Turnu Severin.
În perioada 17 august – 18 septembrie 2022 nu există costuri de livrare în cazul comenzilor de peste 99 de lei. În ceea ce privește timpul de livrare, acesta variază de la 30 de minute în cazul comenzilor din cora Urban, la 60 – 90 minute maximum, în cazul comenzilor din hipermarketul cora.
cora și cora Urban vor oferi consumatorilor o gamă completă de produse prin Bringo, de la ”ready to eat” la legume și fructe proaspete, produse din carne, de băcănie, băuturi, inclusiv o gamă variată de vinuri, produse pentru îngrijirea bebelușilor, produse de curățenie, mărci proprii etc.
“Ne unim resursele, astfel încât clienții să își vadă produsele livrate în cel mai scurt timp și în cel mai profesionist mod posibil. Admirăm performanța Bringo și modul lor de operare, de aceea așteptăm cu nerăbdare să demarăm lucrul cu ei.”, a spus Claudia Badea, e-Commerce and Cross-Channel Direct, cora România.
“Ne bucurăm să lucrăm împreună cu noul nostru partener – cora, pentru a le oferi clienților și mai multe opțiuni din care poate alege cu încredere, și pentru a construi împreună un parteneriat solid într-o piață dinamică, în dezvoltare.”, spune Ioana Ilie-Dobre, CEO Bringo România.
Comandând prin Bringo produsele oferite de cora și cora Urban clienții vor avea parte de numeroase beneficii, dar și de prețuri și oferte ca în magazinul fizic.
Statusul oricărei comenzii poate fi urmărit în timp real. Modalitatea de plată este flexibilă, putând fi realizată cu cardul la livrator (POS mobil), în numerar sau online în aplicație.
Pentru a optimiza serviciul de comenzi online, cora a lansat anul acesta noul site www.cora.ro, o investiție de 0,5 milioane de euro, iar oferta multicanal a fost extinsă prin adăugarea în portofoliu, pe lângă cele 10 hipermarketuri, a unui concept nou, de proximitate și online, cora Urban, cu 5 astfel de magazine deschise în prezent.
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România.
Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.
Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.
Pentru a rămâne conectat la noutățile și ofertele cora, clienții pot descărca gratuit aplicația cora din App Store şi Google Play, pot accesa site-ul cora.ro sau pot urmări conturile oficiale ale brandului pe rețelele sociale: Facebook, YouTube, Instagram, Linkedin.
Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie – de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere – în total, peste 90.000 de produse cu livrare între 30 și 90 minute. Bringo este disponibilă în 37 de orașe din România, dar și în alte patru țări, prin Bringo International.