Cora Romania anunta deschiderea noului magazin virtual cora.ro, o replica a magazinului clasic care ofera consumatorilor accesul rapid la aproximativ 30.000 de articole, o oferta tripla fata de cea a serviciului coraDrive valabil pana recent.
„Prin noua platforma cora.ro le propunem clientilor nostri presati de timp o vizita virtuala in magazinul cora, care este astfel gandit incat alegerea produselor favorite sa fie o experienta simpla si placuta. Platforma cora.ro este intuitiva si perfect accesibila utilizatorilor de smartphone si tableta”, a spus Philippe Lejeune, CEO cora Romania.
Prin intermediul noii platforme se pot analiza obiceiurile in materie de shopping ale cumparatorilor, usurandu-le cautarea pe site. Astfel, platforma defineste, pe baza istoricului de cautare si a cardului de fidelitate, profilul cumparatorului, care primeste apoi recomandari si oferte in primul rand din gama produselor preferate.
Magazinul virtual este structurat intuitiv, pe universuri de consum precum alimente, bauturi, casa si familie, bebe si copii, pet shop.
Comanda poate fi lansata nu doar de la birou sau de acasa, ci si atunci cand clientul se afla in trafic, in drum spre casa sau spre serviciu, prin scurta navigare pe site cu ajutorul telefonului mobil.
Serviciul de livrare la domiciliu este disponibil consumatorilor care locuiesc in Bucuresti si in zonele limitrofe, urmand ca pana la finalul anului sa fie extins si in tara, cu o prima lansare la Constanta.
Cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este prezenta pe piata romaneasca din 2003, si detine 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase.
In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coraDrive a fost extinsa la nivelul tuturor celor patru magazine din Capitala.