George Badescu, noul director executiv al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania

Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania – AMRCR – a anuntat numirea lui George Badescu in functia de director executiv. George Badescu o inlocuieste pe Delia Nica, care si-a dat demisia din aceasta functie in luna februarie a acestui an.

George Badescu, 50 ani, a absolvit Facultatea de Drept din Bucuresti in anul 1992, Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative – Relatii Internationale in 1994 si Colegiul Europei de la Bruges in 1995, unde a obtinut diploma de Master in Drept Comunitar.
Ulterior a fost redactor Stiri externe la Televiziunea Romana – corespondent la Moscova si la Roma. Intre 1996 si 2000 a ocupat pozitia de Corporate Affairs Executive la Philip Morris Romania iar din 2000 pana in 2009 a fost Consilier Juridic al Ambasadei SUA la Bucuresti.
Din 2010 este Senior Consultant la Links Associates, agentie de PR si Public Affairs, responsabil de contul Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania.

“Marile magazine au adus comertul modern in Romania, oferind consumatorilor o noua calitate a actului de cumparare. Hypermarketurike reprezinta un vector de progres pentru multe comunitati, prin contributiile la bugetele acestora, prin faptul ca tot mai multi producatori locali le devin parteneri comerciali dar si prin locurile de munca pe care se bazeaza multe dintre familiile care au ales sa ramana in tara. AMRCR va continua sa fie un partener de dialog, deschis abordarilor pozitive si solutiilor negociate, in beneficiul general”, a declarat noul director executiv al AMRCR.