Compania bacauana de distributie Licurici Impex si-a lansat primul sau brand propriu

Licurici Impex, compania bacauna de distributie detinuta de sotii Marius si Liliana Dan, si-a lansat de cateva luni o marca proprie: Norocel. Sub acest brand, compania a realizat impreuna cu un partener din Bulgaria, o gama de seminte formata din cinci sortimente diferite: seminte negre de floarea soarelui cu sare si fara sare, seminte albe de floarea soarelui sarate si usor sarate si seminte sarate de dovleac, intrand astfel pe o piata relativ aglomerata.

Produsele sunt distribuite in comertul traditional, compania urmarind listarea lor si in marile conturi internationale de retail.
Cu o cifra de afaceri de peste 250 milioane de lei, Licurici Impex ramane unul dintre cei mai mari distribuitori de produse FMCG in comertul traditional si Horeca. Licurici Impex opereaza depozite in judetele Bacau, Neamt, Iasi, Vaslui, Suceava si Botosani, deservind lunar circa 8000 de clienti.
Compania distribuie tigari, bere, vinuri, bauturi racoritoare, cafea, ulei s.a.

Articolul precedentAfacerile Hornbach in Romania s-au majorat cu aproape 14% in 2015
Articolul următorBoicot in Germania: Mars si Iglo au sistat livrarile catre Kaufland
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.