Compania Ana si Cornel va deschide sapte magazine pana la finalul anului

Compania „Ana si Cornel” intentioneaza sa-si extinda reteaua de magazine proprii prin deschiderea a sapte noi locatii in Moldova si Muntenia pana la finalul acestui an. In luna martie a.c., au fost inaugurate trei puncte de vanzare in Bucuresti (Piata Ramnicul Sarat), Tomesti si Cernavoda.
“Ne dorim sa fim recunoscuti ca un brand ale carui magazine sunt specializate in vanzarea produselor de carne. Este important pentru noi sa mentinem un raport corect calitate – pret si sa ne pozitionam pe piata ca o companie recunoscuta pentru calitatea serviciilor si produselor oferite. Siguranta alimentara va fi preocuparea noastra principala in tot ceea ce realizam”, a declarat Carmina Paraschiv, Director General “Ana si Cornel”.
„Ana si Cornel” este o companie romaneasca cu activitate in domeniul productiei de preparate din carne, avand o capacitate de peste 20.000 tone pe an. Produsele companiei sunt comercializate intr-o retea de 100 de magazine proprii, cu distributie nationala asigurata catre hipermarketuri pentru a satisface cei peste 3000 de clienti proprii.
Compania, fondata in anul 1994, are o cifra de afaceri de 50 de milioane euro si peste 800 de angajati.

Articolul precedentRetailul Modern in Republica Moldova, editia I
Articolul următorKaufland deschide primul magazin din 2015 la Constanta
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.