Coca-Cola HBC România intră în acţionariatul Stockday, platforma online B2B, deţinută de Heineken România

Coca-Cola HBC România intră în acţionariatul platformei de comerţ B2B, Stockday, dezvoltată şi deţinută de Heineken România, prin cumpărarea a jumătate din capitalul social al firmei. Astfel, platforma Stockday, care se adresează revânzătorilor, industriei HoReCa și Comerțului Tradițional, va asigura distribuția produselor din portofoliile ambelor companii, în București și alte opt județe selectate.

“Stockday reprezintă un instrument digital care oferă suport 24/7 în activitatea clienților noștri și o modalitate prin care aceștia își pot evalua și îmbunătăți performanța. Ne bucurăm să lucrăm alături de Heineken România și suntem convinși că astfel de parteneriate sunt benefice pentru dezvoltarea industriei în care activăm.”, a declarat Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România.

“Alături de distribuitorii noștri și clienții Modern Trade, acest nou parteneriat adaugă un nou nivel la route-to-market-ul nostru, prin faptul că Stockday oferă servicii extraordinare, diversitate și oferte competitive”, a adăugat Dan Robinson, Managing Director, Heineken România.

Dezvoltată de către Heineken România în 2017, platforma Stockday reprezintă un nou tip de route-to-market, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au access direct la produsele din portofolile ambilor producători, la campaniile și promoțiile acestora.

Astfel, platforma va găzdui peste 40 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și buturi spirtoase premium.

Platforma este un instrument disponibil 24/7, care are drept beneficiu principal eficientizarea proceselor end-to-end derulate de client: efectuarea comenzilor, vizualizarea stocurilor disponibile, implementarea campaniilor și a promoțiilor, efectuarea de plăți, vizualizarea statusului comenzilor.

“Stockday va beneficia de investiții și know-how din partea ambilor producători, în vederea eficientizării și îmbunătățirii activității de distribuție a produselor către clienții din Retail Tradițional și HoReCa. Aceasta este o veste extraordinară, vom reprezenta doi producători importanți pe piața locală, cu portofolii puternice și complementare, crescând astfel relevanța noastră în fața clienților”, a declarat Virunga Mina, Business Unit Manager, Stockday.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here