Coca-Cola a lansat o platformă pentru brandul Fuztea

Coca-Cola a lansat o platformă creativă pentru brandul Fuztea, dezvoltată în jurul conceptului de fuziune. În România, campania de comunicare a platformei Made of fusion pentru brandul Fuztea a început recent și include un spot TV, promovare online și în social media, OOH, colaborări cu influenceri.

În următorii 3-5 ani, prin platforma ‘Made of Fusion’ vor fi lansate mai multe campanii care vor purta consumatorii într-o călătorie a explorării. În cel de-al doilea și al treilea an al campaniei, platforma ‘Made of Fusion’ va continua să dezvolte noi modalități de interacțiune cu comunitățile de ‘exploratori moderni’.  

“Suntem făcuți dintr-un amestec de contraste, iar fuziunea perfectă a contrastelor face Fuztea să fie unic. Produsul acesta este special nu datorită unui singur ingredient, ci prin fuziunea extraordinară dintre un ceai, fructe și plante aromatice, menite să stârnească simțurile în momente de relaxare activă. Ne bucurăm să oferim ‘Made of Fusion’ comunității de ‘exploratori moderni’ din România”. – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România

Platforma creativă ‘Made of Fusion’ este dezvoltată și lansată de mai multe agenții din cadrul Interpublic Group, printre care McCann Bucharest, în calitate de lead agency, alături de MRM Bucharest, cu rolul de lead digital agency.

Echipa de creație McCann a colaborat cu echipa Coca-Cola, alături de regizorul egiptean Ali Ali și fotograful internațional Ignacio Ricci. Campania este produsă de o echipă internațională de profesioniști din mai multe colțuri ale lumii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.