Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online

Kaufland România lansează o campanie cu premii pentru clienți. Toți clienții care comandă online prin Kaufland Livrează pot câștiga o mașină de familie și un buget de peste 9.000 lei pentru personalizarea acesteia.

Până pe 31 iulie 2022, orice client care comandă de la Kaufland, în valoare de minimum 80 de lei, folosind Glovo sau Tazz by eMAG, intră automat în cursa pentru marele premiu: o mașină de familie customizată, în valoare totală de peste 200.000 lei.

„Prin toate campaniile Kaufland, ne concentrăm să îmbunătățim calitatea vieții clienților noștri. Este modul nostru de a le mulțumi. Alături de Smiley, le urăm succes tuturor și abia așteptăm să vedem câștigătorul premiului”, a declarat Valer Hancaș, Director de Comunicare și Public Affairs, Kaufland România.

Clienții Kaufland România au posibilitatea de a face cumpărăturile online, alegând dintr-o selecție de peste 10.000 de produse alimentare și nealimentare. Livrarea rapidă la domiciliu se face cu ajutorul platformelor Glovo și Tazz by eMAG.

Mai multe detalii despre campanie se regăsesc pe site-ul companiei Kaufland.

Articolul precedentCoca-Cola a lansat o platformă pentru brandul Fuztea
Articolul următorLegea care interzice practicile comerciale neloiale limitează autofacturarea. Cum sunt afectați comercianții?
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.