Clienții Lidl din patru orașe au donat 16,7 tone de alimente pentru persoanele defavorizate

334

În perioada 10-22 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl a desfășurat o campanie de colectare de alimente prin care și-a invitat clienții să doneze produse neperisabile pentru personele defavorizate. În urma acestei campanii, în cele 12 magazine participante din orașele București, Cluj, Iași și Bacău au fost colectate 16,7 tone de alimente, care au fost apoi distribuite către aproximativ 7.000 de beneficiari ai rețelei Băncilor pentru Alimente.

În doar două săptămâni, clienții Lidl au donat o cantitate importantă de produse alimentare neperisabile, recordul fiind deținut de magazinele Lidl din Bacău: 5,5 tone. În Iași, au fost colectate 5 tone de produse, în București 3,2 tone, iar în Cluj 3 tone. Categoriile de alimente din care clienții retailerului au donat cele mai mari cantități au fost: faină, ulei, paste, zahăr, orez, biscuiți și mălai.

Toate aceste produse au fost preluate de către Băncile pentru Alimente din București, Cluj și Roman și distribuite către aproximativ 7.000 de beneficiari ai 38 de ONG-uri partenere, în perioada sărbătorilor. Printre cei care s-au bucurat de alimentele donate de clienții Lidl se numără orfani, bătrâni, copii, persoane cu dizabilități și adulți aflați în prag de sărăcie.

Aceasta a fost prima acțiune de colectare de alimente de la clienți desfășurată de Lidl împreună cu rețeaua de Bănci pentru Alimente din România, pe care retailerul o sprijină în calitate de partener fondator încă de la înființarea primei bănci, în 2016, în București.