Nestlé face investiții importante în ambalajele sustenabile

Compania Nestlé lansează un fond de 250 de milioane de franci elvețieni pentru investiții în startup-uri care dezvoltă soluții sustenabile de ambalare, în plus față de cercetările proprii, realizate de Institutul Nestlé de Științe al Ambalajelor. În total, Nestlé va face investiții de până la 2 miliarde de franci elvețieni pentru a stimula trecerea la plastic reciclat în ambalajele destinate industriei alimentare și pentru a accelera dezvoltarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru ambalaje.


Urmărind angajamentul asumat în 2018, de a produce și utiliza 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile până în 2025, compania va reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi, lucrând împreună cu alți parteneri pentru promovarea principiilor economiei circulare și pentru curățarea deșeurilor de plastic din oceane, lacuri și râuri.

Astfel, Nestlé se angajează să utilizeze până la 2 milioane de tone metrice de materiale plastice reciclate de calitate alimentară și să aloce peste 1,5 miliarde de franci elvețieni pentru a susține costurile suplimentare generate de această inițiativă.

Aceste două inițiative completează eforturile Nestlé în cercetare, producție și aprovizionare pentru ca ambalajele utilizate să fie reciclabile sau reutilizabile și să contribuie la obiectivul său de a obține zero emisii nete de gaze cu efect de seră până în 2050.

„Nicio bucată de plastic nu trebuie să ajungă în gropile de gunoi sau să fie aruncată în mediul înconjurător”, a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé. „Producția de plastic reciclat, sigur din punct de vedere alimentar, pentru ambalarea produselor este o provocare enormă pentru industria noastră. De aceea, pe lângă faptul că reducem utilizarea plasticului necesar și colectăm deșeurile, dorim să închidem bucla și să folosim mai multe materiale plastice reciclabile pe termen lung. Luăm măsuri îndrăznețe pentru a crea o piață mai largă pentru materialele plastice reciclate de calitate alimentară și pentru a stimula inovația în industria ambalajelor. Și îi încurajăm și pe alții să ni se alăture în această provocare.” a completat Mark Schneider.

Articolul precedentMesse Berlin se pregătește să primească 78.000 de vizitatori, din 135 de țări, la Fruit Logistica 2020
Articolul următorClienții Lidl din patru orașe au donat 16,7 tone de alimente pentru persoanele defavorizate
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro