CHEP incheie un parteneriat cu Delaco, intrand astfel pe piata serviciilor logistice pentru industria lactatelor

CHEP Romania, furnizor de servicii de reutilizare prin inchiriere a paletilor si containerelor, intra pe piata serviciilor logistice din industria lactatelor, in urma incheierii unui parteneriat cu Delaco. Furnizorul de solutii logistice va prelua administrarea operatiunilor cu paleti, aferente activitatii de distributie, prin implementarea serviciului de reutilizare prin inchiriere a paletilor.
„Delaco devine, astfel, primul jucator de pe piata lactatelor care demareaza un proces de eficientizare a lantului logistic, prin conversia la sistemul de pooling oferit de CHEP. Sectorul de lactate prezinta numeroase provocari, ce pun presiune pe eficienta logistica. In piata bunurilor de larg consum, este o categorie dintre cele mai sensibile, prin nevoile speciale la nivelul lantului de distributie — livrare catre un numar mare de depozite, rata mai mare de picking si de manipulare fata de alte categorii, disponibilitate constanta a stocului de paleti, temperatura controlata de depozitare si transport, dar si prin caracterul fresh al produselor. Principalele avantaje ale externalizarii operatiunilor de gestiune a paletilor sunt reducerea costurilor si a riscurilor operationale, scurtarea timpului de livrare si imbunatatirea disponibilitatii la raft a produselor — zone prioritare atat pentru producatori, cat si pentru marile lanturi de magazine”, spun reprezentantii CHEP.
“Analizele realizate de noi in alte sectoare ale pietei bunurilor de larg consum au aratat ca standardizarea, eficientizarea si externalizarea riscurilor din Supply Chain sunt direct corelate cu dezvoltarea companiilor si cresterea nivelului de competitivitate. Sunt beneficii pe care ne bucuram ca le putem extinde, in continuare, si la alte companii din aceasta categorie”, a declarat Gabriel Andronescu, Country General Manager, CHEP Romania.

Articolul precedentLeroy Merlin pregateste deschiderea, sub brandul sau, a fostului Baumax din Constanta
Articolul următorEberhart Raducanu, Döhler: In 2015, piata de soft drinks a avut o crestere de 10%”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.