CCC deschide un magazin nou în Drobeta-Turnu Severin

Joi, 4 iulie 2019, CCC deschide un nou magazin în Drobeta-Turnu Severin, în cadrul Drobeta Retail Park. Astfel, CCC Group ajunge la o rețea de 65 de magazine deschise în țară. Noul magazin ocupă o suprafață de aproximativ 700 m.p. și este amenajat într-un stil modern, conform conceptului internațional al grupului CCC.

Colecția de vară aduce în magazine mai multă culoare și pantofi moderni la prețuri speciale. De la teniși shiny și balerini delicați în culori nude la sandale cu toc cui, espadrile cu aplicații și pantofi escarpen – vara aceasta, modelele CCC trendy sunt numeroase, ușor de purtat, iar posibilitățile de combinații stylish sunt la îndemână pentru toată lumea.


„Cele mai multe deschideri, relocări și extensii de magazine sunt planificate pentru a doua jumătate a anului, iar până la finalul lui 2019 rețeaua noastră locală va atinge peste 70 de unități în România, situație care urmează trendul ascendent al strategiei noastre de expansiune. Ne propunem să aducem valorile de brand CCC, calitatea și accesibilitatea, în cât mai multe orașe din țară”, declară Joanna Jozwiak, General Manager, CCC România.

În ziua deschiderii, precum și pe parcursul lunii iulie, promoțiile curente de sezon vor fi valabile în noul magazin din Drobeta Retail Park. Astfel, clienții vor beneficia de achiziționarea unui al doilea produs cu 50% reducere sau de un al treilea produs gratuit.

CCC este lider pe piața de încălțăminte din Polonia și unul dintre cei mai mari producători din Europa. CCC vizează o gamă largă de încălțăminte la modă la prețuri accesibile, pentru femei, bărbați, tineri și copii.

Brandul face parte din grupul CCC, fiind cel mai mare producător de încălţăminte din Polonia, care se bucură de succes și în alte 21 de ţări: Austria, Bulgaria, Croația, Cehia, Elveția, Estonia, Emiratele Arabe Unite, Germania, Israel, Kosovo, Letonia, Lituania, Moldova, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria și Qatar.

Grupul CCC, care deține propria fabrică de pantofi din piele, operează la nivel european peste 1.000 de magazine într-un spațiu total de vânzare care depășește 600.000 m.p. și vinde aproape 50 de milioane de perechi de pantofi anual.

Articolul precedentFiecare al doilea produs vândut în Spania este un private label
Articolul următorMega Image a redeschis, într-un nou format, un magazin din Piața Domenii
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com