Mega Image a redeschis, într-un nou format, un magazin din Piața Domenii

Magazinul Mega Image din Piața Domenii a fost redeschis într-un nou format, care folosește la maximum spațiul existent, pe verticală, printr-un design inovator pe piața de retail.

Mega Image Domenii 2, București, vedere din magazin

Spațiul central al magazinului se concentrează pe gusturile tradiționale, reunite prin alăturarea gamei Angst cu gama Gusturi Românești.

Spațiul de la parter are o sortimentație extinsă de produse românești, încadrate perfect într-un design cu motive tradiționale.

În plus, Mega Image din Piața Domenii vine și cu un nou sistem de expunere vrac a unei game extinse de produse din categoriile: condimente, ceaiuri, dulciuri, fructe uscate și confiate.

Astfel, se reduce cantitatea de ambalaje din plastic utilizate, clienții având la dispoziție numai pungi de hârtie pentru ambalarea produselor la vrac. Tot la parter a fost inaugurată și o nouă zonă Arc Bakery, brand recunoscut pentru panificația artizanală și patiseria fină.

Parterul magazinului Mega Image Domenii 2

La nivelul subteran, iubitorii de brânzeturi pot descoperi Fromagerie, de unde vor putea alege din peste 135 de feluri de brânzeturi atât din România, cât și din regiuni faimoase pentru tradiția lor în prepararea acestor specialități, precum Franța, Olanda sau Italia. Tot pe același nivel, Wine Gallery vine în întâmpinarea clientilor cu sute de sortimente de vin, recunoscute în întreaga lume, inclusiv o selecție specială de vinuri din mai multe zone din România.

Fromagerie & Wine Gallery, Mega Image Domenii 2, subteran
Wine Gallery, Mega Image Domenii 2, remodelat.

La etaj, a fost amenajat Equilibrium Health & Wellness, conceptul de „corner” specializat, menit să pună la dispoziția clienților o gamă extinsă de produse pentru un stil de viață echilibrat, sănătos și cât mai natural.

Mega Image, Domenii 2, Etaj

„Ne-am îndreptat spre reinventarea unui loc recunoscut ca fiind tradițional, o piață, căreia i-am adăugat un plus de valoare printr-un nou format de magazin. Am readus la viață un spațiu convențional, care acum a căpătat o nouă misiune, aceea de a aduce clienților un plus de inspirație și o experiență unică.”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.

Fațada magazinului remodelat, Mega Image Domenii 2. Exteriorul magazinului are un design nou – fațada este complet îmbrăcată în lemn, cu vizibilitate mare de la nivelul străzii.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 703 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Articolul precedentCCC deschide un magazin nou în Drobeta-Turnu Severin
Articolul următorLegumele și fructele românești întrunesc standardele de calitate și nu prezintă risc pentru consum
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com