Carrefour lansează “Vin în Moldova” – campania care îi premiază pe români

În perioada 17-30 septembrie, pasionații de vin vor găsi pe rafturile Carrefour o selecție extinsă, de 61 de vinuri, de la cele mai renumite crame din Republica Moldova. Toți clienții care achiziționează vinuri moldovenești în valoare de minim 60 de lei vor primi, prin tragere la sorți, una dintre excursiile pentru două persoane la cramele cele mai apreciate din regiune.

Selecția a fast făcută dintre vinurile celor 15 crame participante la promoție: Comrat, Cricova, Castel Mimi, Asconi Winery, Chateau Vartely, Domeniile Davidescu, Dionis Group, Gitana Winery, Mileștii Mici, Crama Mircești, Purcari, Fautor, Suvorov Vin, Tomai și Land of Basarabia.

Consumatorii de vin vor putea beneficia de 100 de excursii gratuite la cramele din Republica Moldova, ca urmare a campaniei “Vin în Moldova”, inițiată de Wine of Moldova împreună cu Carrefour România.

Excursiile pentru câștigătorii campaniei se vor organiza în week-enduri – de vineri până duminică- și vor include vizite în vinării cu mese tradiționale și degustări de vin. Participanții vor putea experimenta tradițiile basarabene și vor putea afla mai multe despre vinurile de peste Prut, aflând chiar de la producători informații despre procesul de realizare a vinului.

Pentru înscrierea în concurs, participanții trebuie să înscrie bonul fiscal pe site-ul www.vininmoldova.ro sau prin SMS la 1788. Numărul de bonuri înscrise de către un participant la concurs este limitat la 5 pe zi.

„Fiecare cramă are povestea ei iar vinurile împrumută din aceste povești extraordinare ale pământurilor în care sunt create. Ne dorim să ne cunoască tot mai mulți consumatori de vin, chiar la noi acasă. De aceea, îi așteptăm în vizită pe cei 100 de câștigători ai concursului Vin în Moldova pentru a se convinge că experiența oenologică poate fi una dintre cele mai plăcute feluri de a-și petrece weekend-urile” spune Ion Lupașco- Specialist Principal, Direcția Marketing și Dezvoltarea Piețelor, responsabil Programe B2B.

Această inițiativă este patronată de Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) din Repubica Moldova. Printre obiectivele sale de bază se numără diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești, prin programul național și brandul național vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.