Carrefour lansează și în România programul „Act for Food”

0
549

Începând din septembrie, programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine” va fi lansat în toate ţările grupului Carrefour, inclusiv România, și va promova o serie de arii, respectând următoarele principii strategice: calitate (varietate mare a produselor sănătoase și a celor bio), prețuri accesibile (raport corect calitate – preț), omnicanalitate, (disponibilitate a produselor în toate formatele de retail, inclusiv în mediul online) și angajamentul Carrefour pentru dezvoltare durabilă.

În România, programul lansat de Carrefour la nivel internațional are patru arii de acoperire: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și „Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști”.

Pentru a răspunde acestei provocări majore, Carrefour inițiază patru acțiuni concrete în România:
• BIO, unde peste 1.000 de produse bio vor fi puse la dispoziția clienților la prețuri accesibile;
• Filierele Calității, prin care este atent monitorizată calitatea produselor, de la faza de producție sau creștere și până când acestea ajung la raft;
• Mărci proprii, unde se vor regăsi peste 3.000 de produse marcă proprie la cel mai bun raport calitate – preț;
• Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prin care este susținută dezvoltarea producătorilor locali, precum și promisiunea de a oferi consumatorilor legume proaspete, de calitate, 100% românești.

„Inițiativele noului program Act for Food sunt dezvoltate în concordanță cu planul de transformare „Carrefour 2022“, o dovadă concretă a angajamentului nostru de a oferi clienților alimente de calitate, care să fie de încredere, accesibile peste tot și la un preț rezonabil. Iar, pentru toate acestea, încercăm să îmbunătățim permanent serviciile universului Carrefour, astfel încât să garantăm consumatorilor români, în orice moment și în orice loc s-ar afla, cea mai bună ofertă alimentară, și să ne consolidăm relația cu toți colaboratorii și producătorii locali”, spune Luminiţa Iacob, Director Comercial Carrefour România.

Odată cu lansarea platformei „Act for Food” și sloganul de brand al companiei evoluează în „Carrefour. Cu toții merităm ce e mai bun”, care ilustrează filosofia noului program de tranziție alimentară.