Lidl deschide în București expoziția gastronomică – „Muzeul bucatelor ascunse”

Lidl deschide în București, pe Calea Victoriei Nr. 46, „Muzeul bucatelor ascunse”, o expoziție gastronomică temporară ce își propune să reînvie tradițiile culinare autentic românești. Muzeul reunește rețete ale unor preparate specifice diferitelor zone ale României, descoperite de căutătorii de cămări, Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, în încercarea de a identifica un nou produs care să ajungă în magazinele Lidl, sub brandul propriu “Cămara Noastră”.

Muzeul recreează atmosfera de altă dată, îmbinând elementele autentice de decor și tehnologia modernă, în cele două secțiuni principale – zona educațională și zona de degustare.

Muzeul Bucatelor Ascunse poate fi vizitat în București, între 13 și 29 septembrie, perioadă în care se vor desfășura zilnic mai multe tururi ghidate. Cei care își doresc să descopere bucătăria românească de odinioară își pot rezerva locul la unul dintre tururi, pe surprize.lidl.ro/camaranoastra/inscriere.

În prima parte a vizitei la muzeu, invitații vor descoperi modalitățile străvechi în care era prelucrat, manual, unul dintre ingredientele de bază ale bucătăriei românești, dar și poveștile ilustrate ale rețetelor găsite de căutătorii de cămări, completate de indicațiile ghidului. La finalul turului, vizitatorii pot degusta bucate de tradiție din diferite zone ale țării, într-un cadru specific fiecărei regiuni.

În luna martie 2018, Lidl a lansat o nouă ediție a campaniei „Căutătorii de cămări”, invitându-i pe români să trimită rețete ale unor preparate specifice anumitor zone ale țării, uitate sau prea puțin cunoscute în alte regiuni. Rețeta câștigătoare, care va deveni un nou produs marcă proprie “Cămara noastră”, va fi anunțată în luna octombrie.

În cadrul campaniei derulate de Lidl, Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits au degustat o mulțime de preparate autentice, pregătite după rețete vechi. Lidl a reunit descoperirile celor doi căutători de cămări într-o expoziție temporară, interactivă, dedicată tradițiilor culinare, pe care au numit-o Muzeul Bucatelor Ascunse.

„Cămara noastră” este marca proprie creată de Lidl pentru a celebra gustul autentic românesc. Realizate împreună cu cei mai buni furnizori autohtoni, după rețete românești, produsele “Cămara noastră” respectă nu doar tradiția, ci și cele mai înalte standarde de calitate.

Călătoria căutătorilor de cămări, prin țară, poate fi urmărită pe canalul de YouTube Lidl România și pe contul de Instagram Lidl România.

Articolul precedentCarrefour lansează și în România programul „Act for Food”
Articolul următor87 milioane de euro – finanțare europeană pentru fermierii români
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com