Carrefour Group a finalizat achizitia Rue du Commerce, unul dintre cei mai mari retaileri online din Franta

Retailerul francez Carrefour a finalizat zilele trecute achizitia unuia dintre cei mai mari retaileri online de produse non-food din Franta, Rue du Commerce, de la Altarea Cogedim. Potrivit unui comunicat emis de Carrefour, aceasta achizitie reprezinta o noua etapa in dezvoltarea strategiei sale omni-channel in Franta, si va aduce beneficii atat clientilor sai din magazine cat si celor din online.
La finalul lunii noiembrie 2015, Comisia Europeana a dat unda verde tranzactiei, concluzionand ca „activitatile cele doua companii se vor suprapune minim”.
„Cu aproape 5 milioane de vizitatori unici pe luna, Rue du Commerce ramane un jucator major in comertul online non-food, reprezentand un brand puternic. Platforma revendica o baza mare de clienti si o cota de piata semnificativa, toate acestea urmand sa fie corelate cu expertizele complementare detinute de Carrefour”, se precizeaza in comunicatul emis de retailer. In 2014, Rue du Commerce a generat o cifra de afaceri de 428 de milioane de euro.

Articolul precedentReteaua Fourchette continua expansiunea in Republica Moldova, prin deschiderea unui supermarket Gourmet
Articolul următorTerenurile a noua magazine Lidl, cumparate de First Property Group
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.