Retailerul francez Carrefour a finalizat zilele trecute achizitia unuia dintre cei mai mari retaileri online de produse non-food din Franta, Rue du Commerce, de la Altarea Cogedim. Potrivit unui comunicat emis de Carrefour, aceasta achizitie reprezinta o noua etapa in dezvoltarea strategiei sale omni-channel in Franta, si va aduce beneficii atat clientilor sai din magazine cat si celor din online.
La finalul lunii noiembrie 2015, Comisia Europeana a dat unda verde tranzactiei, concluzionand ca „activitatile cele doua companii se vor suprapune minim”.
„Cu aproape 5 milioane de vizitatori unici pe luna, Rue du Commerce ramane un jucator major in comertul online non-food, reprezentand un brand puternic. Platforma revendica o baza mare de clienti si o cota de piata semnificativa, toate acestea urmand sa fie corelate cu expertizele complementare detinute de Carrefour”, se precizeaza in comunicatul emis de retailer. In 2014, Rue du Commerce a generat o cifra de afaceri de 428 de milioane de euro.
Acasă Retail & FMCG Stiri Carrefour Group a finalizat achizitia Rue du Commerce, unul dintre cei mai...