Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service” în alte 3 unități din Sibiu, Cluj și Iași

0
142

Carrefour România își extinde luna aceasta sistemul integrat de scanare și plată a produselor, „Casa ta – Self Service”, în alte trei hipermarketuri din țară, respectiv la Sibiu, Cluj și Iași Felicia. Odată cu aceste noi lansări, serviciul se extinde la un număr de 8 unități naționale, alături de hipermarketurile Băneasa, Brașov, Timișoara, Râmnicu Vâlcea și Market Promenada, proiect pilot la nivel de supermarket.

Zona special amenajată pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” este formată din 4 case de marcat tip self check-out şi îi este alocat un supervizor permanent, gata să ofere clienţilor informații și suport.

“Casele de marcat Self Check-out folosesc avantajele tehnologiei, clienții având posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele. Mai mult, plata se poate realiza atât cu cardul cât și prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi în magazinul Google Play. Această facilitate le permite clienților noștri conectați la noile tehnologii să-și plătească cumpărăturile extrem de rapid și sigur. Invităm sibienii, clujenii și ieșenii să încerce si să se bucure de acest serviciu integrat, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țãri, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numãrul unu în Europa. În România, Grupul Carrefour numãrã 317 magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 232 supermarketuri (212 magazine ‘Market’ si 20 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here