Carrefour experimenteaza un serviciu de livrare rapida, in Paris

589

Carrefour a anuntat introduce un nou serviciu de livrare in interval de o ora de la lansarea comenzii, ce va fi disponibil in trei dintre magazinele sale din Paris. Serviciul-pilot a fost denumit „Carrefour Now”, si se vrea, in mod evident, o replica pentru serviciul de livrare rapida introdus de e-retailerul american Amazon, Amazon Now. Potrivit planetretail.net,
Cu toate ca sosirea Amazon a determinat, fara indoiala, acest raspuns din partea Carrefour, este clar ca toti marii retaileri incearca sa testeze servicii de livrare rapida la domiciliu. De exemplu, retailerul britanic Sainsbury’s a introdus recent aplicatia Chop Chop, o varianta de livrare in interval de o ora de la lansarea comenzii. In Franta, Casino a introdus deja un serviciu de livrare la domiciliu in interval de 90 de minute de la lansarea comenzii valabil pentru magazinele sale C-Discount. Drept urmare, serviciul introdus de Carrefour ar fi mult mai rapid.
Pentru multi retaileri, cererea tot mai mare pentru servicii de livrare rapida a devenit deja o problema importanta, avand consecinte negative asupra profitabilitatii. „Livrarea rapida la domiciliu implica invariabil costuri mai mari. Acest lucru inseamna ca retailerii vor fi nevoiti sa transfere cel putin o parte din aceste costuri cumpartorilor sau sa riste sa-si scada marjele din online si mai mult. Punctul nostru de vedere este ca mutarea Carrefour este mai reactiva decat proactiva, si ca serviciul de livrare la domiciuliu in termen de o ora nu va juca un rol major in strategia sa online pe viitor, ci poate va fi folosit ca un serviciu premium „atasat” ofertei sale online”, spun analistii Planet Retail.