Carrefour deschide cel de-al 11-lea hipermarket al sau din Bucuresti, in noul centru comercial ParkLake

Retailerul francez Carrefour Romania a deschis astazi cel de-al 11-lea hipermarket al sau din Capitala, respectiv al 30-lea la nivel national. Magazinul, amplasat in noul centru comercial ParkLake, are o suprafata de vanzare de 7.800 mp, 34 case de marcat, 350 de angajati si dispunde de o parcare cu 2.500 de locuri, in subteran, cu primele 2 ore gratuite.

„Suntem extrem de bucurosi sa le aducem clientilor nostri produsele lor preferate intr-un concept cu totul inovator. Odata cu deschiderea acestui magazin, Carrefour Romania propune un nou conceptul de hipermarket si ofera o noua dimensiune cumparaturilor, intr-un spatiu unic. Design-ul magazinului este deosebit, cu accent pe confortul la cumparaturi şi integrat in conceptul centrului comercial, axat pe elemente din natura. Noul concept de expunere va oferi  clientilor o mai buna vizibilitate asupra produselor. De asemenea, Carrefour este o companie care face eforturi sa protejeaze mediul in care activeaza, iar noul nostru magazin vine dotat cu vitrine frigorifice si becuri cu consum redusde energie aliniat la trendurile mondiale de reducere a consumului energetic, posibilitatea reciclarii selective, pentru a fi in ton cu tendintele mondiale de reducere a consumului energetic.In plus, anual ne implicam in actiuni de protejare a mediului prin actiuni de plantare a copacilor, aducandu-ne contributia si in Sectorul 3. Am plantat deja o serie de 50 de copaci in aceasta zona a oraşului, urmand ca in viitor sa mai plantam inca 100, pentru a-i pastra renumele de – cel mai verde sector al orasului”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour Romania.

Hipermarketul Carrefour ParkLake va cuprinde toate departamentele si specialitatile de produse caracteristice magazinelor acestui format, oferind o atentie sporita designului, ambiantei, calitatii şi prospetimei fructelor şi legumelor, a produselor pregatite in laboratoarele proprii, confortului şi diversitatii la cumparaturi. Universul produselor este vast, de la gastronomie, brutarie, electronice, electrocasnice si IT, zona de fashion, produse sportive si de hobby, home & deco şi cosmetice,pana la servicii diverse!

Servicii propuse:

  • Servicii financiare (Card de Credit Carrefour Mastercard, rate fara dobanda, credite de nevoie personale sau de consum)
  • Transfer de bani (prin MoneyGram)
  • Pay Point (plati utilitati, rate, asigurari, credite)
  • Automat plati facturi utilitati
  • Modalitati de plata multiple (cash, card, bonuri de masa, contactless, plata cu telefonul mobil)
  • Posibilitatea de autofacturare (cu ajutorul aparatelor speciale)
  • Extragarantie (de pana la 3 ani)
  • Livrare la uşa ta (a produselor voluminoase in limita a 30 km)
  • Returnare produse(cu bonul de casa in 48 de ore)
  • Vanzare bilete concert, spectacole şi meciuri (prin Eventim)
  • Loto (la casele de marcat)
  • Casa familiei (loc de joaca pentru copii)
  • Carrefour (aplicatie pe telefonul mobil, prin contul My Carrefour de pe site-ul carrefour.ro)

Carrefour detine in prezent un total de 281 de magazine dintre care 30 hipermarketuri ‘Carrefour’, 111 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro si 86 de magazine Billa.

Articolul precedentTrei speakeri noi din distributie, la conferinta “Retail & Horeca Distribution”
Articolul următorNoutati la editia a doua a conferintei “Retail&Horeca Distribution”
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.