Burger King România introduce în meniu primele produse plant-based

Burger King România anunță că produsele plant-based – Plant-Based Whopper & Plant-Based Nuggets – au ajuns și în România. Acestea pot fi găsite în toate cele șase restaurante Burger King din București, dar și pe platformele de delivery. Noile produse plant-based vor fi disponibile în toate restaurantele din țară, începând cu luna aprilie.

Plant-Based Whopper și Plant-Based Nuggets au fost concepute împreună cu The Vegetarian Butcher, un specialist în dezvoltarea produselor de tip plant-based. Cele două companii s-au reunit pentru a crea produse care ar putea schimba industria QSR pentru totdeauna.

Pentru pregătirea produsului Plant-Based Whopper este folosit același grătar ca pentru restul produselor din carne de vită. Maioneza conține gălbenuș de ou.

„Burger King urmărește noile tendințe și ascultă de cerințele clienților săi. Produsele plant-based reprezintă o alternativă gustoasă pentru toți cei care își doresc să experimenteze produse fără carne, dar care vor să se bucure în continuare de gustul incomparabil al produselor noastre vedetă. Vom lăsa produsele plant-based să vorbească de la sine și să vedem dacă fanii noștri pot face diferența!”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume. În România, AmRest operează lanțul de restaurante Burger King, precum și rețeaua Starbucks.

AmRest este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează și alte francize pentru branduri, precum: KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii: Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here