Bulgaria: Lanturile Piccadilly si Carrefour nu vor mai fuziona

Compania CMB B.V., o unitate a Marinopoulos Group ce detine drepturile de franciza pentru magazinele Carrefour din Bulgaria, a anuntat ca fuziunea planificata cu compania bulgara AP Mart, proprietara lantului Piccadilly, nu va mai avea loc. Potrivit unui comunicat preluat de presa locala, CMB B.V. va continua sa opereze magazinele “in sistem autonom, cu o noua echipa de management care va pune in aplicare un plan de actiune pentru a continua dezvoltarea operatiunilor si activitatilor sale, cu focus pe cererea si nevoile clientilor”.

CMB BV nu a facut publice motivele care au dus la decizia de a renunta la planurile de fuziune.
In iunie 2014, AP Mart a finalizat achizitia lantului local de supermarketuri Piccadilly, ce cuprindea 54 de magazine, de la retailerul belgian Delhaize Group.
Cinci luni mai tarziu, AP Mart si CMB au declarat ca au ajuns la un acord prin care sa formeze un joint-venture 50/50 care vor opera in comun operatiunile de retail.
Brandul Carrefour este prezent in Bulgaria din 2009, cand a fost deschis primul magazin, in Burgas. In prezent, CMB Bulgaria, companie detinuta de CM Balkans, prin care Marinopoulos opereaza franciza Carrefour in zona Balcanilor.
Grupul grec Marinopoulos detine in exclusivitate franciza Carrefour in Grecia, Cipru, Bulgaria si alte tari din Balcani din august 2012, cand Carrefour a decis sa iasa din joint-venture.

Articolul precedent“Gusturi Romanesti de la gospodari”, program prin care Mega Image aduce in magazinele sale legume de sezon de la producatori romani
Articolul următorCarrefour Groupe: peste 300 de magazine deschise in trimestrul al doilea din 2015
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.