Brutariile Paul relanseaza „Tartelettes Festival” si includ in meniu noi sortimente de sezon

0
101

Pentru al treilea an consecutiv, brutariile Paul relanseaza Festivalul Tartelor, campania care aduce clientilor, la inceput de toamna, o gama extinsa de tarte cu arome noi si fructe de sezon. Sortimentelor clasice de tarte cu capsuni si zmeura li se adauga sase retete noi, in editie limitata. Pana la mijlocul lunii octombrie, iubitorii de dulce vor putea savura in brutarii tarte cu ciocolata, pere, lamaie, zmeura si fistic, multifruits si caramel. Toata gama va fi disponibila in produsele cu denumirea Tartelette.

“Chiar daca vara este la final, aceasta continua in brutariile Paul. Ne dorim ca toti cei care ne trec pragul sa se poata bucura de cele mai savuroase tarte, intr-un adevarat «festival» al deserturilor. An de an intampinam clientii cu noi sortimente, diversificand constant gama de tarte, atat de indragita de catre acestia”, declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul Romania.

Clientii care achizitioneaza in perioada campaniei doua Tartelettes primesc una din partea casei. Colectia de tarte este disponibila in toate brutariile Paul, inclusiv cele de tip chariot.
Mai multe informatii despre brutarii, produse si oferte gasiti pe paginile Paul Romania de Facebook si Instagram.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentTaco Bell isi anunta oficial intrarea pe piata din Romania
Articolul următorFM Logistic Group anunta semnarea a doua noi contracte in India
Daniela Oancea

Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017.
Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.