Basel Shakhshir, Safeway International: Trebuie să te uiți la cum să păstrezi cash-flow-ul firmei, nu la profit!

776

Sectorul distribuției de bunuri de larg consum este unul esențial pentru a asigura starea de bine a populației, dar este totodată și puternic afectat de restricțiile introduse de autorități la nivel internațional și național.

Au existat situații în care stocurile din magazine s-au epuizat pentru anumite articole, pe fondul unei cereri crescute din partea consumatorilor, dar situația a fost remediată rapid. În schimb, industria HoReCa resimte dramatic efectele negative ale pandemiei, iar închiderea hotelurilor, restaurantelor și cafenelelor are impact imediat și asupra afacerilor de distribuție.

Antreprenorul de origine iordaniană Basel Shakhshir administrează împreună cu fiul său, un business de circa 20 de milioane de euro, Safeway International fiind o companie obișnuită să raporteze o creștere a cifrei de afacere de peste 10% în fiecare an.

L-am invitat pe Basel Shakhshir, fondatorul companiei Safeway International, din Cluj-Napoca – unul dintre liderii distribuției naționale de produse alimentare și alcoolice, importator și retailer – să ne semnaleze care este situația din teritoriu, care este viziunea și care sunt soluțiile sale cu privire la funcționarea lanțului alimentar.

Interviul inițiat de publicația Modern Buyer, primul dintr-o serie pe care sperăm să o continuăm, poate fi accesat aici: