Basel Shakhshir, Safeway International: Trebuie să te uiți la cum să păstrezi cash-flow-ul firmei, nu la profit!

Sectorul distribuției de bunuri de larg consum este unul esențial pentru a asigura starea de bine a populației, dar este totodată și puternic afectat de restricțiile introduse de autorități la nivel internațional și național.

Au existat situații în care stocurile din magazine s-au epuizat pentru anumite articole, pe fondul unei cereri crescute din partea consumatorilor, dar situația a fost remediată rapid. În schimb, industria HoReCa resimte dramatic efectele negative ale pandemiei, iar închiderea hotelurilor, restaurantelor și cafenelelor are impact imediat și asupra afacerilor de distribuție.

Antreprenorul de origine iordaniană Basel Shakhshir administrează împreună cu fiul său, un business de circa 20 de milioane de euro, Safeway International fiind o companie obișnuită să raporteze o creștere a cifrei de afacere de peste 10% în fiecare an.

L-am invitat pe Basel Shakhshir, fondatorul companiei Safeway International, din Cluj-Napoca – unul dintre liderii distribuției naționale de produse alimentare și alcoolice, importator și retailer – să ne semnaleze care este situația din teritoriu, care este viziunea și care sunt soluțiile sale cu privire la funcționarea lanțului alimentar.

Interviul inițiat de publicația Modern Buyer, primul dintr-o serie pe care sperăm să o continuăm, poate fi accesat aici:


Articolul precedentACDBR: avem nevoie de suport imediat pentru optima funcționare a lanțului alimentar și a distribuției de alimente
Articolul următorCreșteri de peste 100% la o treime dintre categoriile monitorizate de RetailZoom în săptămâna 9-15 martie
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com