PepsiCo a preluat 20% din acțiunile Aqua Carpatica și va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România și în Polonia, cu oportunități de extindere pe alte piețe, inclusiv în SUA.
Portofoliul Aqua Carpatica oferă o gamă largă de SKU, sub toate formele de ambalare (sticlă, PET, cutii de aluminiu).
Brandul Aqua Carpatica este creat de antreprenorul Jean Valvis în 2010 și include apă plată de izvor și ape minerale naturale carbogazoase, îmbuteliate de la sursă, în Munții Carpați din România.
„Cu gustul său excelent și poziționarea premium, Aqua Carpatica este o completare perfectă pentru portofoliul de băuturi premium existent al PepsiCo”, a declarat Silviu Popovici, CEO al PepsiCo Europe. Suntem încrezători că valoarea puternică a brandului Aqua Carpatica va rezona cu clienții și consumatorii noștri la nivel global.”
„Aqua Carpatica este un brand la fel de unic ca și locul de origine. Sunt încântat de oportunitatea de a ne uni forțele cu PepsiCo pentru a ne extinde amprenta în Europa și pentru a explora oportunitățile de a aduce Aqua Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate unor noi consumatori în noi piețe”, a declarat Jean Valvis, fondatorul Aqua Carpatica. „În puțin mai mult de un deceniu, Aqua Carpatica a devenit un brand îndrăgit în Europa, pe care aspirăm să îl listăm la bursă în viitor. Sunt încântat că PepsiCo împărtășește viziunea noastră de a crește brandul în Europa și la nivel global.”
În doar patru ani, până în 2014, Aqua Carpatica a devenit cea mai vândută apă naturală de izvor la nivel național, iar până în 2016 și-a stabilit o prezență internațională în 16 țări de pe patru continente.
Calitatea „fără nitrați” face din Aqua Carpatica un produs ideal pentru copii și femeile însărcinate, iar gustul excepțional al izvoarelor sale îl face deosebit pentru canalul HoReCa. Pentru a păstra puritatea surselor, managementul Aqua Carpatica a implementat un perimetru de zonare strict, pentru a proteja ecosistemul natural.
Carpathian Springs, compania care deține brandul, a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de 333 milioane lei anul trecut și un profit de aproape 47 milioane lei.
În 2002, Jean Valvis a vândut integral brandul de apă minerală Dorna către Coca-Cola.
În 2008, Valvis a vândut și afacerea cu lactate LaDorna către Lactalis, cu circa 70-90 milioane de euro.