Apemin Tușnad – investiție de 4 milioane Euro într-o linie nouă de îmbuteliere

Compania Apemin Tușnad și-a dezvoltat capacitatea de producție prin integrarea unei noi linii de îmbuteliere a apelor minerale în valoare de 4 milioane de euro. Este vorba despre o linie de înaltă performanță care asigură o creștere cu 40% a capacităților de producție, în condiții de control microbiologic strict, respectând integritatea naturală și autenticitatea apelor minerale Tușnad și Artesia.

Începând din 2020, toate cele trei branduri din portofoliul companiei – Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns, vor face trecerea la noile capace ”shorty”. Împreună cu noile preforme cu gramaj redus, acestea realizează o economie medie de 5% la consumul de plastic pentru fiecare ambalaj.

Reprezentanții companiei declară că noua investiție în linia de îmbuteliere va asigura flexibilitate în relația cu distribuitorii, prin livrarea în termen scurt a unor cantități semnificative de apă minerală carbogazoasă și plată, răspunzând astfel solicitărilor în creștere ale consumatorilor pentru produsele Tușnad și Artesia și, totodată, acoperind consumul ridicat din perioada estivală.

Implementată în parteneriat cu Sidel – parte a Tetra Laval Group, noua linie de îmbuteliere este realizată la cele mai înalte standarde internaționale, beneficiind de ultimele inovații tehnice în domeniu. Toate operațiunile de formare, umplere și închidere a sticlelor sunt realizate într-un singur grup monobloc performant, compact și complet automatizat, în atmosferă controlată și în afara contactului uman, eliminând orice risc de contaminare microbiologică a produselor. În acest fel, întregul circuit de îmbuteliere a apelor minerale Tușnad și Artesia – din stratul acvifer subteran și până la produsul îmbuteliat și închis în sticlă, se desfășoară în sistem controlat, în afara oricărei interacțiuni biologice externe, fiind păstrate puritatea și caracterul mineral al sursei, la standardele de siguranță alimentară cerute la nivel mondial.

Înființată în 1999 prin divizarea societății Perla Harghitei, Apemin Tușnad este una din principalele companii din piața apelor minerale din România, cu un focus puternic pe integritatea naturală și calitatea produselor sale. Apele îmbuteliate de Apemin Tușnad izvorăsc din Munții Harghita.

Cu capital integral autohton, compania are un număr de 158 angajați, volumele de apă îmbuteliată atingând 100 milioane litri în 2019. Compania care a sărbătorit 20 de ani de existență pe piața românească se află într-un proces continuu de modernizare, cu investiții ce depășesc 8 milioane de euro în perioada 2018-2019.

Pe lângă apa minerală naturală carbogazoasă Tușnad, compania Apemin Tușnad a lansat în iulie 2018, Artesia – noua sa apă minerală naturală plată. Portofoliul de produse este completat de Izvorul Ascuns – apă de masă carbogazoasă și plată.

Articolul precedentIustinian Cozma-Rusu, Preşedintele Asociaţiei “La Băcănie”- speaker la Retail&Horeca Distribution 2020
Articolul următorCreștere cu 300% a numărului de comenzi online de mâncare prin platforma foodpanda, în 2019
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.