Angajamentele formulate de Carrefour in contextul preluarii Billa, supuse dezbaterii publice

Consiliul Concurentei lanseaza spre dezbatere publica angajamentele formulate de Carrefour Nederland BV pentru a elimina preocuparile legate de concurenta identificate in contextul achizitiei retelei Billa.
In urma analizei, Consiliul Concurentei a constatat ca tranzactia poate conduce la consolidarea pozitiei Carrefour pe piata comertului cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount si alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zona geografica Braila.
Consiliul Concurentei si-a exprimat ingrijorarile de ordin concurential pe aceasta piata cu privire la reducerea posibilitatilor de alegere ale consumatorilor.
Angajamentele propuse de Carrefour constau in cesionarea a trei supermarketuri active pe piata din Braila, respectiv doua magazine Carrefour Market si un magazin Billa. De asemenea, Carrefour s-a angajat sa nu se implice in activitatile cesionate decat dupa trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.
Continutul angajamentelor formulate de Carrefour sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro.
Dupa analiza observatiilor formulate de catre terti, Consiliul Concurentei poate solicita partilor modificarea propunerilor si poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor. Autoritatea de concurenta va verifica indeplinirea angajamentelor de catre Carrefour.

Articolul precedentInghetata Antica Gelateria del Corso, disponibila din aceasta vara si pe piata romaneasca
Articolul următorInghetata Antica Gelateria del Corso, disponibila din aceasta vara si pe piata romaneasca
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.