Andrew Kennedy preia coordonarea businessului local Unilever

Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul Unilever din Europa Centrală și de Sud. Andrew Kennedy preia coordonarea businessului local Unilever de la Ana-Maria Pâslaru, care a fost numită Home Care Chief Marketing Officer & Customer Strategy and Planning în Europa, Australia & Noua Zeelandă (ANZ), Orientul Mijlociu, Turcia și Rusia (METR).

Schimbarea face parte din strategia organizațională implementată de Unilever la nivel internațional, prin care, compania se va concentra pe promovarea culturii organizaționale agile și pe dezvoltarea celor cinci categorii de produse, la nivel global: Home Care, Ice Cream, Nutrition, Personal Care și Beauty & Wellbeing.

Andrew Kennedy s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 25 de ani și a ocupat de-a lungul timpului funcții de conducere pe 3 continente, de la Global Strategy Officer pentru Unilever în Marea Britanie, la Vice President of Customer Development în Thailanda, Africa de Sud și China. Din 2020 Andrew Kennedy coordonează businessul Unilever din sud-estul Europei, iar începând cu luna iulie, Andrew va coordona și businessul din regiunea din sud-centrul Europei, într-un dublu rol.

Andrew Kennedy, Managing Director Unilever South Central Europe: „În Unilever, viziunea noastră este să fim lider în afaceri sustenabile, iar strategia noastră globală, axată pe dezvoltarea celor cinci mari categorii de produse, este piatra de temelie pentru fiecare dintre proiectele și inițiativele pe care le dezvoltăm pentru cetățenii din societățile în care suntem prezenți. Mă voi dedica businessului local alături de echipa ambițioasă din sud-centrul Europei, pentru a aduce la realitate viziunea unei companii ghidate de sustenabilitate și branduri cu misiuni puternice.”

Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing ale companiei, precum și rolul de General Manager al Unilever South Central Europe, începând cu luna martie, 2021.

Ana-Maria Pâslaru, Home Care CMO & Customer Strategy and Planning în Europa, ANZ & METR: „Suntem încrezători că strategia companiei de a se concentra pe dezvoltarea celor cinci categorii de produse ne va permite, pe termen mediu și lung, să fim mai rapizi, mai agili, să ne concentrăm mult mai bine pe categorii și pe expertiza fiecărei categorii, să fim mai puternici și mai responsabili.”

Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 190 de țări.

În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Articolul precedentMai mult pepene românesc în hipermarketuri
Articolul următorStrauss Coffee duce mai departe conversația despre Momentul tău Doncafé cu o nouă campanie
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.