Andreea Lica este noul Strategy Manager la Domeniile Averești

Andreea Lica este noul Strategy Manager la Domeniile Averești

Cu o experiență de 25 de ani în marketing și publicitate, dintre care ultimii cinci ani și jumătate petrecuți în industria vinului, Andreea Lica se alătură echipei de management a Domeniilor Averești.

După ce a contribuit major la creșterea brandurilor aflate sub umbrela Viticola Sarica Niculițel/Caii de la Letea și Domeniile Prince Matei din poziția de marketing manager, Andreea Lica se alătură unei echipe entuziaste pentru a construi în continuare branduri de vin solide, pe plan local și internațional.

Anterior experienței sale în lumea vinului, Andreea Lica a fost antreprenor în publicitate din poziția de proprietar al agențiilor Medes Advertising și 4U Bright Ideas. De asemenea, timp de aproape doi ani, Andreea Lica a fost consultant la cel mai mare mall din Panama City (Albrook Mall).

Licențiată în drept, în 2021 Andreea Lica a finalizat și studiile de Master la Facultatea de Horticultură din cadrul UASMV – Tehnologii performante, marketing și management vitivinicol.

“Intrarea mea în industria vinului a fost cea mai înțeleaptă decizie pe care am putut să o iau! Produsul este fascinant și oamenii care contribuie la realizarea lui, de asemenea. Venirea mea la Domeniile Averești o văd ca pe o încununare a muncii mele din ultimii ani, o provocare pe care am acceptat-o cu plăcere. Atunci când ai un vin excelent și capacitatea de a-l realiza, o echipă profesionistă și entuziastă și resursele necesare, nu rămâne decât să-mi folosesc tot know-how-ul pentru ca Domeniile Averești să ajungă unul dintre cei mai importanți jucători din industria vinului. ” – Andreea Lica, Domeniile Averești.

Articolul precedentAlexandru Chiric, Transilvania Nuts: „Avem capacitatea de a contribui la dinamica pieţei prin competitivitate, inovaţie şi calitate înaltă”
Articolul următorMoșia Chindia vrea să aducă hrană sănătoasă unui milion de familii de români în următorii zece ani
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.