Andreea Hanceriuc, Category & Channel Sales Development Manager Nestlé Infant Nutrition, keynote speaker la Category Management Web Conference 2021

Andreea Hanceriuc, Category & Channel Sales Development Manager Nestlé Infant Nutrition România, se alătură ediţiei din acest an a evenimentului Category Management Conference 2021 organizat pe data de 11 Martie 2021, în calitate de keynote speaker.

Andreea are o experiență de 16 ani în compania Nestlé România, începându-și cariera pe vremea când era studentă la Academia de Studii Economice, Facultatea de Relații Economice Internaționale. Timp de 12 ani în Departamentul de Marketing, a contribuit la inovarea continuă a produselor Nestlé în linie cu tendințele și cercetările știintifice de ultimă generație în domeniul nutriției pentru sugari și copii mici, alături de programe de educare și comunicare. În 2015, a preluat poziția de Corporate Channel Manager din cadrul Departamentului Category & Channel Sales Department, fiind orientată spre creșterea categoriilor, stabilirea strategiei și implementarea tacticilor adaptate diverselor canale de vânzare (Hypermarket, Supermarket, Traditional Trade), colaborând îndeaproape cu retailerii pentru a maximiza experiența cumpărătorilor.

Din august 2020, a revenit în Departamentul Infant Nutrition, în funcția de Category & Channel Sales Development Manager, având ca focus consumatorii din categoria de nutriție pentru sugari și copii mici.

Reamintim, la evenimentul cu tema Category Management Conference organizat de Modern Buyer pe data de 11 Martie 2021 sunt invitaţi să participle toți profesioniştii din departamentele de category management, space management, trade marketing & shopper marketing, atât din retail, cât şi din rândul producătorilor FMCG.

Temele acestei ediţii

-Expertiza în gestionarea categoriilor – un diferenţiator, un avantaj competitiv pentru industria de retail modern din România, în 2021? Vrem să aflăm argumentele!
-Rolul category managementului în strategia omnichannel
-Cum integrăm principalele trenduri de consum în strategia de category management. Cum ajută această ştiinţă în armonizarea sortimentaţiei, ţinând cont de tendinţele de consum?
-Cum se poate construi un „ joint business planning ”, adică o strategie comună de comercializare care implică direct ambele părţi – retailer și producător în atingerea obiectivelor comune?

Alţi speakeri confirmaţi:

  • Chryssa Asmatzi, Cegory Management Leader East Europe NielsenIQ;
  • Polixenia Iordăchescu, General Manager – Senior Partner at Marco Polo CEE;
  • Oana Defta, Manager al Departamentului Sortiment și Prețuri, Metro Cash & Carry România;

Lista vorbitorilor va fi actualizată în perioada imediat următoare.

Evenimentul va fi unul digital. Ne dorim ca prin prezența d-voastră alături de noi să susțineți sectorul FMCG românesc și să aduceți cele mai bune argumente în favoarea creșterii businessului pe care îl reprezentați.

Cum puteți participa?
Înscrierea în audienţă, pe platforma web dedicată evenimentului: 75 euro + TVA/persoană. Informații privind condițiile de participare şi înscriere puteți solicita prin e-mail de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro), Cristi Brinca cristi.brinca@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833, 0733 933 967 și 0729880041.

Pe măsură ce evenimentul se structurează și agenda se definitivează, pe platforma online dedicată veți găsi detalii cu privire la tematici, speakeri și sponsori.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here