Alexandrion Grup intentioneaza sa intre si pe distributia de produse non-alcoolice

Alexandrion Grup Romania se afla in discutii pentru a-si extinde portofoliul si a adauga, pentru prima oara in istoria companiei, o varietate de produse non-alcoolice, cu adresabilitate, in primul rand, pentru sectorul Horeca high, dar si pentru lanturile de retail. Principalele produse vizate sunt apa, sucurile si cafeaua.
„Dupa 21 de ani, a venit momentul sa facem acest pas, pe care il pregatim de ceva vreme, insa ne-am dorit sa facem totul ca la carte si sa studiem foarte bine piata in prealabil. Am inceput deja discutiile cu posibili parteneri cu care am putea colabora in acest sens. Deocamdata nu am batut palma cu nimeni si ramanem deschisi discutiilor. Ne dorim insa sa aducem alaturi de noi o serie de parteneri solizi, de incredere, cu prezenta si produse confirmate in piata, astfel incat, impreuna, sa obtinem, rapid, o cota importanta de piata pe segmentele targetate. Este o decizie istorica pentru grupul nostru si avem incredere ca vom reusi sa atingem rezultate similare precum cele pe care le avem pe piata de bauturi spirtoase”, a declarat Razvan Vasile, director comercial Alexandrion Grup Romania.
In ultimul an, compania a continuat strategia de importuri selective si a semnat cu noi parteneri pentru aducerea pe piata locala a unor produse premium precum vodka Beluga (Synergy Group), sampania Piper Heidsieck (Piper Heidsieck), lichiorurile Marie Brizard sau vodka Sobieski (ambele produse de Marie Brizard Wine and Spirits). De asemenea, anul trecut, compania a investit peste un million de lei in dezvoltarea unui department de vanzari dedicat segmentului Horeca high.
„Pana la finalul anului, daca nu, chiar mai devreme, vrem sa fim in locatiile Horeca high si cu gama de produse non-alcoolice. Avem infrastructura necesara, avem know-how-ul dobandit in 21 de ani de experienta, asteptam doar sa gasim partenerii potriviti”, a precizat Razvan Vasile.

Articolul precedentSun Plaza urmeaza sa fie extins cu 1.000 mp GLA
Articolul următorRetailul modern in Republica Moldova – editia a II-a
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.